opel Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei! Trenger bærbar pc, den MÅ være stillegående (brukes i forelesning) og så må den klare videoredigering. Virker som mange på forumet digger Acer, og hos de tilsier maksprisen en tm 661Lci. Er bare redd den bråker under belastning? Viften bør liksom ikke bråke når den starter. Har også fått svarmail fra en Jason på http://www.whitebox.no, som hadde en centrin-pc han sa var veldig stillee ogveldig bra, pluss at de på Cinet sa at Cinet smartbok 1100 var veldig bra. Kan noen hjelpe meg, hva skal jeg velge? (jeg aner ikke selv...) Opel Lenke til kommentar
Gega Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Vet ikke, men vist du kjøper bærbar med Centrino pros så kan du være ganske sikker på at den er stille...jeg får min Whitebox CL50 i morgen eller på tirsdag...jeg kan gi tilbakemelding når jeg har fått den....men som sagt, vist du kjøper en centrino pc så bør den være stillegående Lenke til kommentar
opel Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Flott hvis du gir en tilbakemelding når du får pcen! Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Strot sett alle nye Centrino-maskiner er stillegående. Hvis du i tillegg installerer et program kalt SpeedSwitchXP (finnes her: http://www.diefer.de/speedswitchxp/ ) så får du full kontroll over prossesoren. Dette programmet gir deg muligheten til å klokke prossesoren ned, slik at viften ikke starter. Lenke til kommentar
heggholmen Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Heisann, du sier du skal bruke den i forelesningen. Det skal ganske mye støy til for at det blir noe problem. Som oftest er det ventilasjon i rommet du er de, det bråker, og det er ofte videokanon... så tror ikke du plager noen med pc'en din om det kommer litt vifte støy fra den. Er som oftest kun du som ligger merke til det Ellers har jeg en Acer TM 632LVI (ca 1 år gammel) Kanon pc... anbefaler ACER på det sterkeste... pluss de ser jo bra ut! Lenke til kommentar
aceman Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har en Dell 500m og er fornøyd med den. Hører så vidt at vifta starter, men må nesten legge øret inntill for å høre den Bestill ekstra batteri og den holder koken hele dagen Den er jo snerten i størrelsen og da, 2,2 kg. Bestill Uxga skjerm og du er happy på lesesalen 8) Lenke til kommentar
herregud Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Bestill Uxga skjerm og du er happy på lesesalen 8) uxga? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Ibm Thinkpad T serie.. stillegående, solide og kraftige Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Ibm Thinkpad T serie.. stillegående, solide og kraftige Jepp min T30 er helt tyst i normalt arbeidsmiljø... Lenke til kommentar
vaernes Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 dette med uxga betyr bare at oppløsningen er bra 1400*1050 eller noe i den dur.. Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Man får vel ikke 500m med UXGA-skjerm? Det er nok SXGA+ han mener. Cinet har, etter det jeg vet, gått konkurs, så de bør man ikke bestille fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå