Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Jeg vet ikke om noen bruker innstikkene W3 Total Cache samt Supercache. I så fall bør man være ops på sikkerhetshull og oppgradere. Jeg får sjelden eller aldri slike meldinger som jeg for et par dager siden fikk fra min amerikanske hoster. Jeg gjengir derfor meldingen her: Sorry about this email, we don't normally send email warnings like this. If you do not use Wordpress in any way, you may disregard this email. We are sending you this notice as there is a particularly nasty Wordpress Plugin vulnerability being exploited today. This vulnerability can be exploited by specially formatted comments, which means it's pretty easy to exploit. The vulnerable Wordpress Plugins are: Supercache W3 Total Cache If you have either of these plugins installed -- or aren't sure if you do -- please immediately go update them. Again, our apologies for this email but as this exploit is particularly nasty and being widely exploited we deemed it necessary to notify all customers about it. Endret 29. april 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jepp! Heads up! Noe drit det der... :/ Lenke til kommentar
frankjarle Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Bare for å komme litt etterpå.....istedenfor å bruke "super cache" så kan man fint gjøre samme jobben i .htaccess :-) Frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå