Gjest Slettet+9817234 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Kan noen fortelle meg hva som er den beste måten og koble min t610 til en datamskin på? Vil gjerne ha muligheten til å redigere det meste på telefone min. Mvh BB Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Det som jeg benytter er bluetooth usb-adapter. Med denne kan du kommunisere med mobilen problemfritt (har også SE T610). Fordelen med bluetooth er at denne kan benyttes til andre enheter også. Dette kan f.eks være skrivere eller scannere. Bruker forøvrig denne : MSI BToes Yoda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Så den vil funke på det meste som jeg kan gjøre på min T610 ? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Joda det vil den. Fordelen med blåtann er at man f.eks kan høyreklikke, deretter velge send til og så velge det navnet man har gitt SE T610. Det hele funker enkelt og kjapt. Det man kan tenke på er om man skal benytte blåtann-adapteret til andre formål. Den jeg ga deg er et rimelig adapter. Legger man i noen kroner til får man et med bedre spec's. Dette går gjerne på rekkevidde og båndbredde. Skal du bare benytte adapteret til mob'en holder MSI BToes i massevis. Yoda Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Anbefaler Bluetooth ja! Kjøpte T610 sammen med en DLink bluetooth-usb dings fra mpx.no .. passer perfekt sammen! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Anbefaler Bluetooth ja!Kjøpte T610 sammen med en DLink bluetooth-usb dings fra mpx.no .. passer perfekt sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå