Raggi Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 for øyeblikket sparer eg opp til METALLICA-konserten! ikkje så veldi langt enda, men langt til å ver meg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 11. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg for min del er møkk lei kort hår, har spart siden jul i fjor (-sidene og bak, så bare på toppen) Det er vel ca. 10-15 cm... aldri målt og 7-8 på sidene og bak... BTW! Overganger i lengder er for sløvinger! Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2003 for øyeblikket sparer eg opp til METALLICA-konserten! ikkje så veldi langt enda, men langt til å ver meg Bare fortsett, ingen grunn til å stoppe nå. Hvis du mister motet er det bare til å tenke på at det er Metallica du gjør det for. Metallica -> Verdens beste band Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 11. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2003 Metallica var (desverre) verdens beste band... St. Anger er direkte grusomt dårlig... Fikk sjokk over hvor plagsomt det var å høre på, og jeg som hadde gleda meg til det dritlenge.... F! BTW! Static-X - Shadow-Zone er et utrolig bra album! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 11. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg tenkte jeg skulle ta bort alt håret som jeg har på hodet..!Hva synes du? Syns du skal gjøre det! Jeg har gjort det, jeg skal klippe meg igjenn på fredag.. =) Må trimme håret vettu! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 12. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2003 eg har hatt både longt og ikkje hår i det heila, å ikkje ha hår skal aldri sje igjen utenom at eg muster håret. når eg klipte alt håret mitt så barberte eg skallen etterpå og når noken gjer det så ikkje vask deg med sjampoo på håvet rett etter!! det er jekla vondt Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2003 BTW! Static-X - Shadow-Zone er et utrolig bra album! Må si meg enig der Shadow zone er bra. Jeg må bare anbefale han som startet tråden at å skinne seg er en positiv forandring. Man slipper alt det forbanna irriterende håret. Det gjør meg kvalm. Bare pass på å kjøpe lue til vinteren, hvis du da ikke har en fra før. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 16. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2003 spar til LANGT hår du det er fetest det ! ring og spør om råd nr.666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå