Stoltenberg Skrevet 21. september 2003 Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 Jeg tenkte jeg skulle ta bort alt håret som jeg har på hodet..! Hva synes du? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. september 2003 Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 det vet jeg ikke? noen passer masse hår noen passer litt, mens andre igjen passer ingenting. Det blir litt vanskelig å si over internett til en person som du aldri har sett skal bli kvitt alt håret han har på hodet. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 21. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 hehe jeg har gjort det før også, men da var det alltid noen som kalte meg for nazi eller hitlers venn. =) - altså jeg har aldri vært HELT blank da.. har beholdt 1 millimeter. jeg tenkte jeg skulle være en motvekt til den nye trenden nå, der gutter skal ha langt hår.. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 21. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 OBS! jokki, siggen din er ulovlig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. september 2003 Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har en hårklipper som de selger på Europris til rundt 100 lappen. Har klippet meg selv med den i et par år nå. Skikkelig enkelt bare du tar det litt rolig. Der er det flere størrelser av forlengere du kan sette på så du får akkurrat den lengden du vil. Blir skikkelig jevnt å fint Anbefales. En god del penger å spare å ikke gå til frisør. Men det er jo bare hvis du ikke er nøye på det da, at du skal ha spesiell fasong eller stil. Det blir helt vanlig kort type hår med dette. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. september 2003 Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 OBS! jokki, siggen din er ulovligDet burde din også vært. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. september 2003 Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 Jeg tenkte jeg skulle ta bort alt håret som jeg har på hodet..!Hva synes du? Go for it! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. september 2003 Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 OBS! jokki, siggen din er ulovlig eeeh nei! den er lovlig som bare det! å linke til et nedlastingsprogram er lovlig. Jeg kan fint si hvor man f.eks lster ned kazaa men det er når man hviser hvor/hvordan man laster ned material som er beskyttet av copywright det blir ulovlig. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 21. september 2003 Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 OBS! jokki, siggen din er ulovlig eeeh nei! den er lovlig som bare det! å linke til et nedlastingsprogram er lovlig. Jeg kan fint si hvor man f.eks lster ned kazaa men det er når man hviser hvor/hvordan man laster ned material som er beskyttet av copywright det blir ulovlig. Correct! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. september 2003 Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 Hvorfor ta vekk alt håret når du bare kan ta vekk litt??? Hanekam med langt hår er tøft... trenger ikke å sette det oppover... bare legg det bakover... eller kan du jo lage deg en fanta frisyre (sånn som var på fanta reklamen før) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. september 2003 Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 Post et bilde av deg så skal jeg si min mening. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 23. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2003 får ikke lov tell å henge opp bilder Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. september 2003 Rapporter Del Skrevet 23. september 2003 får ikke lov tell å henge opp bilder Får ikke lov? av hvem? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 29. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2003 av reglene til forumet trur e Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. september 2003 Rapporter Del Skrevet 30. september 2003 av reglene til forumet trur e hehe.... du burde ta deg en tur innom rettningslinjene Vi har jo eget forum galleri, en/fler STOR(E) tråder med ansiktene våres på. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. september 2003 Rapporter Del Skrevet 30. september 2003 I dag har jeg blitt offisielt målt hårlengden på. Når folk har lite å gjøre på jobben finner de det interessant å ta opp håret mitt som et tema. I dag er håret mitt, på det lengste, målt til 15,4 cm, og det var ikke et hårstrå som slapp unna målingen. Langt hår er visst lik oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. september 2003 Rapporter Del Skrevet 30. september 2003 Langt hår er visst lik oppmerksomhet Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 2. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2003 hvrfor klippe seg når man ikke behøver! selv gidder jeg ikke klippe meg så ofte, bortkastet tid sier nå jeg! apropo måling av hår, mitt er målt uoffisielt til 13-14 cm... gnaske fornøyd med det, satser på å nå over 20cm til jul Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 2. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2003 Nyt håret så lenge du har det :wink: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2003 Nyt håret så lenge du har det :wink: det er sant det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå