frode20 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 jeg har sett på kortet og fra andres erfaringer fra folk jeg kjenner og ikke kjenner er radeon 9800 pro det kortet som har dårligst kjøleløsning av alle nye kort ,nvidia har jo monster kjølingene som alle kjenner ,men de fungerer ihvertfall som de skal , selv har jeg et gainward geforce fx 5900 med 128 drr ram ,med den svære kjøleløsninga ,siden jeg fikk det har jeg hatt null problem,men det eneste som er å sette fingeren på er strømforbruket til kortet jeg har 5 kabinett vifter og måtte koble ut 3 av dem for å få strøm til grafikk kortet Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 uff ikke en enda ATi, nVidia tread... og ikke bruk stor skrift i evnet.. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Mitt radeon excalibur 9800 pro kjører 3dmark 2003 i over en time uten å kræsje(kun 3d-kort tester). Det vil vel si at det er ganske stabilt. Samtidig mener jeg at det er betydelig kjøligere enn sapphire radeon 9700 jeg hadde før. (ikke spør hvordan det går an, men...) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 ta vekk caps på topicen din er du snill. er slitsomt og lese og svært plagsomt. personlig tror jeg grunnen til at du synes at det er så mange flere problemer med radeon 9800 pro enn geforce fx, er enkelt og greit at det er flere som har radeon 9800 pro. og da vil det bli flere som har problemer med det, men samtidig flere som er fornøyde. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Les retningslinjene angående bruk av caps i topic. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg