Niram Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hei! Jeg har nylig fått meg ny maskin, og installerte i den forbindelse en ny 2tb harddisk i går, i tillegg til system-ssden som var der fra før. Alt gikk fint, og jeg delte opp i 1,4tb til mediafiler og ca 400gb til spill. Litt senere angret jeg litt, og ønsket å gi litt mer til spilldelen. Resultatet ser dere på bildet under. Det står nå at jeg har 2 partisjoner som heter "spill". Dette stemmer ikke, det er bare 1. I tillegg har de blitt grønne av farge. Har googlet litt, og har skjønt at dette betyr at de er "dynamiske" i stedet for primærpartisjoner. Det har sikkert ikke mye å si, men irriterer meg hvertfall over at de står som 2 når de bare er 1. Har ikke merket noe annerledes på maskinen. Håper noen kan dette her Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ser ikke noe bilde. Kanskje best å konvertere disken til Basic. Info om flere metoder finnes her: http://www.sevenforums.com/tutorials/26829-convert-dynamic-disk-basic-disk.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå