drvcd Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Artig liten sak det der Ikke på lager ennå dessverre :-? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=4&GrpID=9&s=pl Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Så den der i natt og lurte på om jeg skulle post'n jeg også. Har ikke sett noe bench på den, bare FX varianten, men selv med en minnekanal så må da denne stå seg sånn nogenlunde i forhold til P4? I alle fall på pris, er jo et par lapper under? NF3 kortet til Asus er ikke skrekkelig dyrt heller. Nå har jeg kjøpt grom PC'n og grom server'n min allerede, så for meg er det uaktuelt med noe mer PC kjøp i den klassen, men for dere med masse penger som sikler på ny HW må da dette være noe? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Meget god pris for en prosessor som kommer til å ligge omtrent på samme ytelse (kanskje litt høyere) som pentium 4 3,2 ghz, det blir nok en høst hvor AMD kommer til å være raskest ettersom det ser ut som Athlon 64 FX (2,0 ghz) kommer til å danke ut 3,2 og det går rykter om at det blir lansert en 2,2 ghz model samtidig med de andre. Får håpe Intel og Amd får 50-50 i markeds andeler etterhvart slik at vi får billigere prosessorer Lenke til kommentar
LaCabs Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg lurer bare på hvordan en skal få en Socket 754 CPU(Athlon 64) til å passe i et socket 940 hovedkort(Asus SK8N)? Kan se ut som om Komplett ikke har vært helt våkne når de valgte tilbehør til Athlon 64 3200+. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 øyøy, ting skjer på AMD fronten. Fysisk denne gang, dette liker vi Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 lover godt dette, også med tanke på prisen, blir sikkert litt billiger, spørs jo bare om det er prisen som komplett har regnet ut eller om det er en pris de bare har sånn ca. siden de ikke har mottat varen ennå ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå