Yoshy Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Er på utkikk etter et hovedkort med følgende spesifikasjoner: 4 USB 2.0 porter (+ mulighet for ekstra porter i front på kabinett) Firewire On-board LAN (helst GB) S-ATA 2x IDE + 2x IDE Raid Northbrigde UTEN vifte (veldig viktig !!) Socket A selfølgelig (Ikke kom med meninger som at P4 er best etc... jeg SKAL ha AMD) EPoX EP-8KRA2+ er det beste forlaget jeg har funnet hittil, men det mangler Gb lan. Noen andre forslag ? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 På alle hovedkort med S-ata så må du kjøre raid på S-ata portene. Skal du bruke gamle IDE disker må du ha S-ata --> P-ata adapter. Så sant du ikke setter inn Raid kontroller utenom. Selv kjører jeg NF7-S V2.0 med en XP2500+ @ 2400Mhz Meget fornøyd med det kortet. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 På alle hovedkort med S-ata så må du kjøre raid på S-ata portene.Skal du bruke gamle IDE disker må du ha S-ata --> P-ata adapter. Så sant du ikke setter inn Raid kontroller utenom. Selv kjører jeg NF7-S V2.0 med en XP2500+ @ 2400Mhz Meget fornøyd med det kortet. Ikke på 8kra2+ Kortet har en egen IDE raid kontroller + 2 S-ata kontakter på en egen kontroller + 2 ordinære IDE kontakter.... altså mulighet for 8 ide enheter og 2 sata enheter. Om jeg har forstått epox rett http://www.epox.nl/english/products/mother...board/8kra2.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå