jin_kazama Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Det er en program som heter memturbo, som gjør at ram-en på pcen bli raskere og sånn, med 200%, jeg lurer på om det skader makinen, er det noen som har erfaring med det programmet??? Lenke til kommentar
shorin Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 ja,har testa det programmet. Det "defragger" rammen din,fjerner det som er der fra før osv.Veldig greit før man skal feks.spille,og trenger mye ledig ram. Har ikke benchmarket "før og etter" så vansklig å si om det duger Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 min erfaring med slike programmer er at de bare griser til og ødelegger for maskinen. Har brukt norton systemworks og andre duppediter men ytelsesøkningen er minimal og det bare klusser det til og lager et helvete for meg etterpå så jeg har gitt opp slike programmer, synes det er bedre å investere i håndfaste rambrikker enn i teorier om ditten og datten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg