Niklasp Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 La oss gjøre hverdagen din <em>litt</em> lettere.Guide: 10 herlige Mac-triks du ikke visste om Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg visste om samtlige! 6 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Kjekt at denne artikkelen kom akkurat i dag, skal nemlig akkurat i gang å installere OS X med dual boot på pcen! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Får jeg Command + Shift + K til å åpne i default nettleser? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Beste Mac trikset. Kjøp Windows Pc 4 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 10 Mao triks? What? Mao triks? Aha, Mac- ligner på Mao i forumoversikten. Selvfølgelig har ikke nettverket blitt kommunistisk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-305018 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 holde inne Command + shift mens du minimerer et program er også en kul effekt Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fin artikkel! Etter å ha brukt mac i snart to år nå var det enda et par småting jeg ikke visste om. Installerte nylig Alfred og TotalFinder, på tips fra en nettside (HW?), og det var jaggu ikke et dumt valg! 1 Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Å ta skjermdump av det du jobber med i OS X er lekende lett. I motsetning til for eksempel Windows har du en rekke ulike måter å utføre det på, og alle har hvert sitt bruksområde. Windows: Windowstast + S - Velg område som skal klippes ut Alt + Printscreen - Tar bilde av aktivt vindu Printscreen - Tar bilde av hele skrivebordet Altså akkurat samme funksjoner som i OSX, bare at bildet ikke lagres automatisk. Selv bruker jeg sjeldent autolagring i OSX. 2 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Command + shift + k gir meg nada her med mindre jeg står i ett eller annet program som har dette definert som en snarvei. (Finder åpner f.eks. nettverksfanen…) Ellers synes jeg tipset om mellomsteg på volum og lys var fin. Ofte er nest laveste lyssetting enda litt for lyst. Dette er nyttig. -KJ Lenke til kommentar
Mutta Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tusen tusen takk for denne artikkelen! Endelig slipper jeg å gå inn i instillinger for å bytte mellom lydutganger! At det var noe så enkelt som å holde inne optionknappen viste jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg