JGNotla Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hei, eg er ein stolt eigar av ein WD My Passport 1TB harddisk. Eg prøver å sikkerhetskopiere bilete og video som eg har lagra på maskinen, og over på disken. Dette har tidlegare gått av seg sjølv, men ikkje i det siste. Problemet mitt i dag er at den ikkje sikkerhetskopierer automatisk når eg plugger den inn i USB porten. I følge Smart Ware, så er den i full gong, men den har bare stått og surra i eit par timar, utan at det skjer noko. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hadde en sånn på jobb og det endte med at det ble kjøpt ny backup. Symptomene var lik det du beskriver... Forøvrig noe av det verste programmet jeg hvar vært borti noen gang, maskina ble ubeskrivelig treig av Smartware-skiten! Lenke til kommentar
JGNotla Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Ja, maskinen vert utruleg treig. Problemet løyste seg visst plutseleg. Eg tok vekk alle markerte punkt, for så og trykke bruk endring, og derretter merke dei att. Eg håpar eg slepp å gjere dette kvar gong eg brukar harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå