rrrrrr Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Får til å sette opp Dropbox slik at den tar backup av bilder, men hva med de andre filene som jeg har. Tenker da spesielt på notater, løsningsforslag, prøver som jeg holder på å rette i LectureNotes. Er det mulig å få dropbox eller noe annet til å ta backup eller helst synkronisere de mappene jeg vil fra brettet? Noen som vet og/eller har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Får til å sette opp Dropbox slik at den tar backup av bilder, men hva med de andre filene som jeg har. Tenker da spesielt på notater, løsningsforslag, prøver som jeg holder på å rette i LectureNotes. Er det mulig å få dropbox eller noe annet til å ta backup eller helst synkronisere de mappene jeg vil fra brettet? Noen som vet og/eller har tips til hva jeg kan gjøre? Du kan bruke dropsync for å velge mapper å synce på devicen (begge veier). Denne har riktignok noen begrensninger ift str. Det finnes også en pro-versjon, uten begrensninger. Fungerer forøvrig veldig bra. Har brukt den i ca et år, og har veldig god erfaring med den... Lenke til kommentar
rrrrrr Skrevet 30. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Dette ser ut til å funke akkurat slik jeg vil at det skal. Tusen takk for hjelpen! Jeg kjøpte forresten pro-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå