Gå til innhold

Windows starter ikke etter installasjon av Easy CD Creator

wil

Anbefalte innlegg

i sommer så prøvde jeg å installere Easy CD Creator i XP, etter installasjonen så fikk jeg beskjed om at jeg måtte restarte maskina mi. ja ok tenkte jeg å tenkte ikke mer over den saken, maskina fikk no restarta å alt så ut til å gå greit helt til den skjermen der det står Windows XP var ferdig. da ville ikke Windows mer, den kom ikke videre. kom heller ikke inni sikkerhetsmodus. formaterte, installerte alt av programvare, venta i et par dager å installerte Easy CD Creator igjen, det samme skjer.

for et par uker siden så prøvde jeg å installere Easy CD Creator i W2K pro også for å se om det hjalp der, men neida det samme skjedde der også.

hvorfor klikker Windows når den for Easy CD Creator inne?

jeg installerte Easy CD Creator på vanlig måte. alt var standard.

eneste som jeg gjorde som var annerledes var at jeg installerte den på en anne partisjon enn den som var standard, i XP installerte jeg den på J: og i W2K instllarte jeg den på F:

Noen som har noen tips om hva problemet kan være?

Håper på mange svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at programmet lager en virtuel cd rom som

ikke er kompatibel med alle systemer.

Det skal være et valg under innstalasjonen

for og innstalere uten den virtuelle cd rom'en som skaper problemer .

Det er og et meget dårlig program , anbefaller at du skaffer deg Nero.

Lenke til kommentar

Nero og Easy CD Creator er ikke gode venner, det er ikke uvanlig at den kombinasjonen skaper problemer og som allerede nevnt er det Easy CD Creator sin feil. dette kommer også fram fra nero sin hjemmeside.

avinstallering av Easy er heller ikke enkelt siden avinstalleringen er ufullstending. personlig så måtte jeg formatere for å fikse det problemet

gi blaffen i Easy og hold deg til Nero

Lenke til kommentar

ok. takk for svaret. har hatt mye problemer med forskjellige programmer som ikke vil avinstalleres opp igjennom tidene. jaja da vet jeg det også. kommer ikke Easy CD Creator på mine maskiner noe mer iallefall.

heldigvis har jeg 2 gode brenner program på maskina fra før av. Nero og Clone CD kjønn kombinasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...