crappkid Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hadde akkuratt de problemene du nettop beskrev.. Fant etter lang testing ut av en løsning som virket for meg... Oppdater alle drivere Deaktiver drivere som du ikke har bruk for Prøv å gå tilbake til en eldre lyddriver Sørg for at Intel Gigabit Network Connection driveren er oppdatert Dette problemmet dukket opp hos meg etter en League of Legends installasjon(tror jeg).. Vet ikke om det er en sammenheng med spillet og problemene.. (Avinstallerte også forøvring Pando Media Booster som kommer sammen med spillet).. Håper noe av dette fikser problemene du opplever.. DCP Latency Monitor programmet finner fortsatt problemer med Latency-en, men jeg har ikke opplevd at dataen freezer eller noe i snart 2 uker.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Hadde akkuratt de problemene du nettop beskrev.. Fant etter lang testing ut av en løsning som virket for meg... Oppdater alle drivere Deaktiver drivere som du ikke har bruk for Prøv å gå tilbake til en eldre lyddriver Sørg for at Intel Gigabit Network Connection driveren er oppdatert Dette problemmet dukket opp hos meg etter en League of Legends installasjon(tror jeg).. Vet ikke om det er en sammenheng med spillet og problemene.. (Avinstallerte også forøvring Pando Media Booster som kommer sammen med spillet).. Håper noe av dette fikser problemene du opplever.. DCP Latency Monitor programmet finner fortsatt problemer med Latency-en, men jeg har ikke opplevd at dataen freezer eller noe i snart 2 uker.. Hei. Takk for svar Har oppdatert meste av drivere fra før, men tar resten av kontrollere osv i enhetsbehandling nå. Har deaktivert enkelte drivere nå Det er ikke lyden det er noe problem med. Den går fint som bare det. Er maskina som henger, og ikke bare lyd eller bare bilde Hvorfor skal denne være aktivert? Deaktiverte den nå jeg. Bruker trådløst uansett. Har ikke hatt noe league of legends her Har prøvd ut mye, og det ser ut som om ting fungerer fint nå. Får håpe på det beste Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg kan nå si at problemet er løst. Etter masse feilsøking og frustrasjon, fikk jeg endelig fiksa det. Jeg vet ikke akkurat hva det var, siden jeg gjorde så mye, men det er i hvertfall bra igjen nå. Takk for alle svar jeg fikk i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå