paali Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Hei, har idag spilt litt Bioshock Infinite som er et konge-spill! Uansett problemet er selvom min pc er "ganske ny" faller FPS ekstremt i enkelte områder i spillet. Har idag : 1x GTX 670, i5 3570K 3,4 ghz, 8gb ram. Bør egentlig holde til en max grafikk innstilling på 1920x1080... men det gjør det altså ikke.. Har noen erfaring med 2x GTX 670 SLI mot dette spillet? Om det fungerer bra? Alternativt om det vil være bedre med 1x TITAN skjermkort til dette spillet? På forhånd takk for hjelpen. ¨Mvh Paul Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Det er nok ikke verdt å oppgradere fra ett 670 tilø Titan. Ville heller ha kjøpt ett til 670 kort. I beste fall vil du få en økning på 35-45 %. Lenke til kommentar
paali Skrevet 29. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Det er nok ikke verdt å oppgradere fra ett 670 tilø Titan. Ville heller ha kjøpt ett til 670 kort. I beste fall vil du få en økning på 35-45 %. Takk - vurderer kjøpe et til av samme kort, da det sannsynligvis gir mest for pengene. Bare litt nysgjerrig på om spillet er laget for SLI. Eller om det fungerer bedre med et skjermkort? Dvs,dersom noen har noe erfaring med dette spillet? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Ingen spill lages for SLI eller CFX, se på SLI og CFX som gaffateipløsninger inntil det er et kraftigere skjermkort på plass for en fornuftig pris. Bioshock Infinite har framerateproblemer med Titan SLI også, så dette vil ikke hjelpes av SLI, det er rett og slett et programmeringsproblem. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Som Arni nevner så er det snakk om driveroppdateringer for god SLI løsning. Jeg har selv 2*670 kort. Har aldri angret. De gir utrolig god ytelse sammen. Lenke til kommentar
paali Skrevet 29. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Ingen spill lages for SLI eller CFX, se på SLI og CFX som gaffateipløsninger inntil det er et kraftigere skjermkort på plass for en fornuftig pris. Bioshock Infinite har framerateproblemer med Titan SLI også, så dette vil ikke hjelpes av SLI, det er rett og slett et programmeringsproblem. Takk for svaret Arni90, var vel det jeg fryktet. Jeg har lest litt om problemet med fps i dette spillet.. Du sier faktisk at SLI bare blir en mellomløsning, frem til man tar seg råd til et bedre enkelt skjermkort? Det høres fornuftig ut, spørsmålet er hvor mange av dagens nye spill (sim city, Xcom, Tomb Raider osv..) støtter SLI fullt ut? Valges kvale - vente på noe bedre eller oppgradere litt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 Jepp, se på SLI og CFX som en gaffateipløsning. Teknologien har eksistert i over ti år, og den er fortsatt ikke moden. Hadde SLI eller CFX vært modne teknologier hadde PS4 og Nextbox brukt disse teknologiene for å spare penger. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 29. april 2013 Rapporter Del Skrevet 29. april 2013 De eneste spillene jeg ikke har klart på 100% er FC3 og Crysis3. Her ser du en klar forskjell i Infinitie spillet med/uten SLI: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=529440 Lenke til kommentar
paali Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 takk for tilbakemeldingen, jeg får spare til 1x geforce gtx 670 =) Lenke til kommentar
paali Skrevet 28. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Som Arni nevner så er det snakk om driveroppdateringer for god SLI løsning. Jeg har selv 2*670 kort. Har aldri angret. De gir utrolig god ytelse sammen. Hei, ville du fortsatt valgt GTX 670 SLI idag? Eller gått for 1x GTX Titan? Har 1x GTX 670 idag.. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 (endret) GTX 780 er vel svaret her hvis det er innenfor ditt budsjett. Titan gir absurd dårlig valuta for pengene, og SLI/CF gir som sagt masse utfordringer samt ekstra strømforbruk og støy. 7950 og 7970 gir deg også en pent lite hopp for en veldig billig penge hvis du klarer å finne disse på tilbud eller brukt. Endret 28. august 2013 av Ziff Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Hei, ville du fortsatt valgt GTX 670 SLI idag? Eller gått for 1x GTX Titan? Har 1x GTX 670 idag.. Personlig ville jeg gått for 670 SLI da det er ganske mye billigere. Rundt 3 laken i forskjell + at det er kraftigere enn ett GTX 780/titan. Eneste problemet etter hvert er mengde minne kommende spill. Selvom du kjører sli har du fortsatt bare 2gb minne etter hva jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå