Complexity Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Som sakt over så har jeg betalt inn baksmellen jeg fikk på skatten, men har ikke levert selvangivelsen. I dag gikk det plutselig opp for meg at jeg har rett på kjøregodtgjørelser, så jeg må endre på selvangivelsen å levere den i dag.. Jeg kommer da til å få litt mindre baksmell enn hva jeg har betalt.. Får jeg tilbake det jeg har betalt for mye automatisk? Eller må jeg ringe å styre for å ordne opp i dette? mvh. Complexity Endret 29. april 2013 av Complexity Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Uten å ha vært i den situasjonen selv, kan jeg ikke se for meg at du trenger å gjøre noe spesielt. Så sant du betalte inn til riktig konto og med riktig kontonummer (så innbetalingen ble registrert), vil du få tilbake pengene du har betalt for mye når det endelige skatteoppgjøret er klart. Dvs. i perioden juni til oktober. Endret 29. april 2013 av MemorX 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Betalte med kid nr og kontonummer som sto på selvangivelsen (i .pdf format) Har hørt litt med flere, og de mener og at jeg får tilbake det jeg har betalt for mye. Skal slutte å stresse med å betale regninger Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå