nepelberg Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei Jeg har nettopp bytten min trofaste Inspiron 8200 med en Inspiron 8500, og er vel bare så der fornøyd. Jeg har det problemet at etter å ha startet herligheten, så startet kjølevifta (etter ca. 5-10 min), og den går hele tiden, og støyer fælt. Er det noen som har dette problemet, og er det noe som kan gjøres med dette?? Insp 8500 60 GB, 1024 MB, nV4200 64 MB, Tm 1300 trådløst k Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Ta kontakt med Dell. Jeg har ikke den støyen du snakker om. Synes den er dønn stille! Lenke til kommentar
kloss Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 http://www.diefer.de/i8kfan/index.html prøv denne Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 jeg har en helt likk maskinn som deg 8500 den støyet mye i førsten så nettverkskorte gikk på den og jeg ringte dell og dem kom å bytta hovedkort på den nå støyern ikke det er rart at hk skal ha noe med å gjøre ??? kansje hvifta satt ikke fast ordentilig på hk eller på skalet ?? eller det kan være biosen Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har nøyaktig samme problem som deg, nepelberg - har vært i kontatkt med Dell Support og venter nå bare på at de skal ringe meg tilbake. Har du fått noen løsning på problemet? Lenke til kommentar
nepelberg Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Hei Jeg har vært i kontakt med kundeservice, og han jeg snakket med hadde ingen erfaring med dette problemet. Det kan virke som om at det er skjermkortet som utvikler varmen. Håper på en løsning!! Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ble oppringt av Dell i dag og kjørte en diagnose-test på vifta til både CPU og GPU. Testene ble "bestått" - altså ingen feil med viftene. Mannen jeg snakket med bestilte dermed en tekniker som kommer i morgen og bytter hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå