Storkman Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 gi meg pluss på den om du lo 2 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Bare steng hele jævla tråden, mod. KUN pikkungesvar å få! Dem er faen meg mer seriøse på freak jo?!!! Skrev en seriøs innledning men nå er det mer orddelingshetsing her. Dere er sikkert ikke perfekte dere heller, tvert imot! Fy faen! Jeg ville finne varer som hadde gått ut fordi jeg strøk på eksamen, i 2005 mistet jeg moren min! Og i 2007 mistet jeg faren min, av kreft! Droppa da ut av vgs og fullførte ikke spesiell studiespesialisering! Idiotisk valg, JA, men dere skjønner det ikke helt. Også er dere så jævla respektløse!? Jeg skjønner ikke at dere ikke kan vise empati for meg? Skjønner dere kanskje ikke at jeg har det vanskelig? Hver JÆVLA dag gruer jeg meg til skolen. Heg har det jævlig tungt! Nå er jeg lei! Endret 2. mai 2013 av Toalettet 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Jeg ville finne varer som hadde gått ut fordi jeg strøk på eksamen, i 2005 mistet jeg moren min! Og i 2007 mistet jeg faren min,Jesus, så skjødesløs du er. Du burde passe bedre på tingene dine. <- spøk. Skjønner dere kanskje ikke at jeg har det vanskelig?Nei. Når du spør om noe som alle mennesker vet tror folk at du troller. Man kan ikke på ramme alvor ikke vite forskjell på ferskvarer, tørrvarer og frossenvarer, det går bare ikke an. PS. Hvorfor kan ikke jeg lette, når toa lettet? PS 2. Helt seriøst til slutt: Hvis du virkelig er tom for verdier og ikke har penger til mat, gå på NAV. Du kan få sosialstønad. Man trenger ikke gå å sulte i Norge. PS 3. Også seriøst. Føler med deg ang. skolen. Skjønner godt at du ikke klarte det på første forsøk. Endret 2. mai 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvordan skulle vi visst om dette? Og disse useriøse pikkungesvarene er akkurat det du spurte om Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvordan i alle dager kan vi vite at du ikke har glemt å låse pcen på fest igjen? Du må da skjønne at når brukeren din lagde et trolletopic for en uke siden og så et nytt absurd topic nå så tror folk at det fortsatt er trolling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg