Gå til innhold

Hvilke varer går fort ut på dato?

Toalettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare steng hele jævla tråden, mod. KUN pikkungesvar å få! Dem er faen meg mer seriøse på freak jo?!!!

Skrev en seriøs innledning men nå er det mer orddelingshetsing her. Dere er sikkert ikke perfekte dere heller, tvert imot! Fy faen!

Jeg ville finne varer som hadde gått ut fordi jeg strøk på eksamen, i 2005 mistet jeg moren min! Og i 2007 mistet jeg faren min, av kreft!

Droppa da ut av vgs og fullførte ikke spesiell studiespesialisering! Idiotisk valg, JA, men dere skjønner det ikke helt.

Også er dere så jævla respektløse!? Jeg skjønner ikke at dere ikke kan vise empati for meg? Skjønner dere kanskje ikke at jeg har det vanskelig? Hver JÆVLA dag gruer jeg meg til skolen. Heg har det jævlig tungt!

Nå er jeg lei!

Endret av Toalettet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg ville finne varer som hadde gått ut fordi jeg strøk på eksamen, i 2005 mistet jeg moren min! Og i 2007 mistet jeg faren min,
Jesus, så skjødesløs du er. Du burde passe bedre på tingene dine. <- spøk.

Skjønner dere kanskje ikke at jeg har det vanskelig?
Nei. Når du spør om noe som alle mennesker vet tror folk at du troller. Man kan ikke på ramme alvor ikke vite forskjell på ferskvarer, tørrvarer og frossenvarer, det går bare ikke an.

PS. Hvorfor kan ikke jeg lette, når toa lettet?

PS 2. Helt seriøst til slutt: Hvis du virkelig er tom for verdier og ikke har penger til mat, gå på NAV. Du kan få sosialstønad. Man trenger ikke gå å sulte i Norge.

PS 3. Også seriøst. Føler med deg ang. skolen. Skjønner godt at du ikke klarte det på første forsøk.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...