Typho Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hei. Når jeg kjører 3dMark 2001 så "skipper" eller hopper bildet. Jeg har høy fps så det er ikke det. Har de nyeste driverene til skjermkortet og hovedkortet. Noen som vet hva det kan være? Systemet mitt står i siggen Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har merket dette selv når jeg klokker for høyt. Det er ikke det du har gjort da og fått ustabilitet i systemet? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Jeg trodde først det var det. Så jeg klokket alt ned til standard instillinger, men det skjer akkurat det samme... Lenke til kommentar
balle3201 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Heisann! Har hatt samme problem, men har nå ordnet det. Trodde også at det hadde noe med OC å gjøre, men det viste seg at det hadde med enkelte andre programmer å gjøre. Jeg lukket alle andre programmer som kjørte. Kan gjerne også ha noe med "Wait for Vertical Sync" under skjermkortinstillingene under OpenGL ogDirect3D. Sett disse verdiene til "Always Off". Kan ikke garantere at dette vil fikse problemet, men det er jo værdt et forsøk! Balle Lenke til kommentar
Typho Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Fant det ut. Det var et program som dreiv å rota Lenke til kommentar
zyver Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 datan min hopper ut til windows da jeg kjører bf1942 og 3dmark 03 og noen ganger under 01...hva kan dette komme av???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå