Beeee183 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hmm skal jeg bruke pppoe?, jeg har online adsl (maks nedl) Lenke til kommentar
Slabbedask Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Slenger meg på her jeg også med ett sprøsmål angående denne dlink routeren.. Har hatt telenor adsl, men endelig fått Ntg, er bare ett problem og det er at fra netopia routeren er det en gul (snudd) kabel som skal inn i maskinen, når denne så skal inn i routeren istedefor, og det ikke er uplink port som kan aktiveres eller deaktiveres (alle portene er like, for å få en port som skulle hatt en "rett" kabel til å ta imot info fra en som er snudd, så må man jo endre dette som regel med en knapp ved siden av uplink porten på routeren, men dette finnes ikke..) Har dere noe forslag her?? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hmm skal jeg bruke pppoe?, jeg har online adsl (maks nedl) Ja, PPPoE i routeren, husk @online.no etter brukernavnet. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 er pppoe for uplink? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 er pppoe for uplink? Hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå