Superbrain Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Please help!!!!! Etter å ha installert programvaren til Logitech Dual Optical m/tast (testet her på hardware), forsvinner all lyd på alle spill. Noen som har vært borti liknende problemer? Kjører Win XP Pro Epox & XP1600+ Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 prøv å instalere lyd kortet på nytt Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Har prøvd å installere lydkort på nytt..ingen forskjell. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 prøv å bytte tilbake til den gamle musa sjekk hva som skjer last ned nyeste drivere http://www.logitech.com Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Fungerer ok ved å gå tilbake til vanlig mus og avinstallere software for "logitech". Ser ut til å vær problemer med software for musa og tast. Flere forslagmottas med stor takk? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Installerte selv de nyeste driverne til Dual Optical (hentet ned fra logitechs hjemmesider) da jeg kjøpte musa. Jeg var nesten sjokkert! Scroll i windass var rævva og hjulet funket ikke i spill. Avinstallerte driverne igjen, lot WinXP få smekke inn det den trengte og scroll var igjen presis som pokkern. Nå kjører den med standarddriverne som XP selv ordna og alt er knirkefritt. -P- Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hadde sånne lyd-bortevekk-problemer når jeg nettopp hadde fått LogitechWingmanGaming-musa mi... Pass på å ha nyeste musedrivere, nyeste Via(eller whatever)-drivere og så videre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå