xtyfoonx Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 jeg har bestilt et fractal design r4 og lurer på hvilke vifter jeg bør ha i toppen? vifter som blåser inn eller ut? og hvilke? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Jeg har to Fractal Design vifter på mitt R3 kabinett, som fungerer utmerket både med tanke på støy/luft. Beste er å sette de til å blåse varm luft ut. Ellers vil de viftene suge inn alt av støv og skitt inn i kabinettet. Endret 30. april 2013 av Svenni212000 1 Lenke til kommentar
Skyggefal Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 På mitt kabinett har jeg to vifter av typen Noctua 140mm på toppen som blåser ut luft. De har også støvfilter forran sånn at når pcen er av samler det seg ikke støv der som faller ned i kabinettet. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Varme stiger opp. Best: Kald inn fremme, varm ut oppe. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Som nevnt. Prøv også å ha overtrykk i kabinettet (inntaksvifter sviver kjappere enn utblås), så unngår du for mye støv i kassa. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå