Gå til innhold

hvordan få til meta tags?

Anbefalte innlegg

prøver og få siden min registrert i søkemotorer osv men virker ikke akkurat.. har skreve inn alt mulig i meta tags..

har 2 domener, ene med e107 oppsett der har eg skreve inn meta tagsene i menygreia (veit ikkje om det virker)

men det andre domenet + ett sub domene. har eg skrevet inn meta tags slik det skal gjøres i følge ørten guider men alikavel får eg ingen treff med f.eks. google og kvasir.

Begge domenene er servetheworld domener og eg har lagt til sida i søkemotorene fra kontrollpanelet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøver og få siden min registrert i søkemotorer osv men virker ikke akkurat.. har skreve inn alt mulig i meta tags..

har 2 domener, ene med e107 oppsett der har eg skreve inn meta tagsene i menygreia (veit ikkje om det virker)

men det andre domenet + ett sub domene. har eg skrevet inn meta tags slik det skal gjøres i følge ørten guider men alikavel får eg ingen treff med f.eks. google og kvasir.

Begge domenene er servetheworld domener og eg har lagt til sida i søkemotorene fra kontrollpanelet..

Har du proevd Altavista ?

Scooter er innom websidene mine ca 2 ganger for dagen mens google googlebot kun er innom ca 3-4 ganger mnden.

Saa sannsynligheten for at du er kommet i altavistas arkiv er stoerre enn i google sitt.

Her kan du se statestikk over aktive boter som har veart paa serveren min

http:// http://linuxkongen.net/cgi-bin/awstats.pl?...utput=allrobots

Lenke til kommentar

Hei - jeg er nykommer her inne. Kjenner litt til optimalisering og markedsføring i søkmotorer. Håper tipsene under kan hjelpe deg til å bli mer synlig i søkemotorer.

Det er i hovedsak tre ting som påvirker rangeringen i søkemotorer - tekstinnhold, lenke-popularitet og meta tagger.

Teksten på hjemmesiden må inneholde tilstrekkelig frekvens av de søkeord og uttrykk du ønsker å bli funnet under. Et annet viktig elementet er title taggen

<title>tittel på hjemmeside</title>

pass på at viktige søkeord er med i sidetittelen.

Lenke-popularitet Hvor mange lenker peker til siden din. Jo flere inngående lenker jo bedre rangering i bl.a. Google og Alltheweb.

Meta tagger Optimeres i forhold til sideinnhold. Dvs at innholdet i keywords og description taggen har faktisk relevans med det hjemmesiden handler om.

Kombinasjonen av overnevnte avgjør hvor god plassering du får i søkemotorene ved relevante søk. Vekten de enkelte elementene tillegges varierer i søkemotorenes algoritmer.

Stikker du innom graskoweb.net får mer hjelp til optimalsiering vha diverse generatorer og en guide til registrering i søkemotorer/kataloger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...