Hypsilofodonten Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 prøver og få siden min registrert i søkemotorer osv men virker ikke akkurat.. har skreve inn alt mulig i meta tags.. har 2 domener, ene med e107 oppsett der har eg skreve inn meta tagsene i menygreia (veit ikkje om det virker) men det andre domenet + ett sub domene. har eg skrevet inn meta tags slik det skal gjøres i følge ørten guider men alikavel får eg ingen treff med f.eks. google og kvasir. Begge domenene er servetheworld domener og eg har lagt til sida i søkemotorene fra kontrollpanelet.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Hvor lenge er det siden du registrerte den? Google brukte 3mnd på å legge til min så :o Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 prøver og få siden min registrert i søkemotorer osv men virker ikke akkurat.. har skreve inn alt mulig i meta tags.. har 2 domener, ene med e107 oppsett der har eg skreve inn meta tagsene i menygreia (veit ikkje om det virker) men det andre domenet + ett sub domene. har eg skrevet inn meta tags slik det skal gjøres i følge ørten guider men alikavel får eg ingen treff med f.eks. google og kvasir. Begge domenene er servetheworld domener og eg har lagt til sida i søkemotorene fra kontrollpanelet.. Har du proevd Altavista ? Scooter er innom websidene mine ca 2 ganger for dagen mens google googlebot kun er innom ca 3-4 ganger mnden. Saa sannsynligheten for at du er kommet i altavistas arkiv er stoerre enn i google sitt. Her kan du se statestikk over aktive boter som har veart paa serveren min http:// http://linuxkongen.net/cgi-bin/awstats.pl?...utput=allrobots Lenke til kommentar
graskoweb Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hei - jeg er nykommer her inne. Kjenner litt til optimalisering og markedsføring i søkmotorer. Håper tipsene under kan hjelpe deg til å bli mer synlig i søkemotorer. Det er i hovedsak tre ting som påvirker rangeringen i søkemotorer - tekstinnhold, lenke-popularitet og meta tagger. Teksten på hjemmesiden må inneholde tilstrekkelig frekvens av de søkeord og uttrykk du ønsker å bli funnet under. Et annet viktig elementet er title taggen <title>tittel på hjemmeside</title> pass på at viktige søkeord er med i sidetittelen. Lenke-popularitet Hvor mange lenker peker til siden din. Jo flere inngående lenker jo bedre rangering i bl.a. Google og Alltheweb. Meta tagger Optimeres i forhold til sideinnhold. Dvs at innholdet i keywords og description taggen har faktisk relevans med det hjemmesiden handler om. Kombinasjonen av overnevnte avgjør hvor god plassering du får i søkemotorene ved relevante søk. Vekten de enkelte elementene tillegges varierer i søkemotorenes algoritmer. Stikker du innom graskoweb.net får mer hjelp til optimalsiering vha diverse generatorer og en guide til registrering i søkemotorer/kataloger. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Bra innlegg og side. Ikke mange som kommer med så bra førsteinnlegg Velkommen til forumet 8) Lenke til kommentar
graskoweb Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Takker for det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå