atticus Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tenkte vi kunne samle middels erfaringene med bredbåndsleverandører under denne tråden. Jeg har dessverre ikke noe å skrive her. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tele2 og Tiscali passer nok bra her. Ikke dårlig, men ikke best...OK valg om det er alternativene til de som havnet på dårlig listen. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tele2 er middels. Middels support. 704 linja me måler bare 680 da Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Bluecom ! Har selv 400 linja, og måler 410, og en kompis har 720 linja som måler 730. Supporten er vel som andre supporter, vennlige og dumme Men bluecom er et godt valg. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Telenor avidi. 512/128 for 348/mnd, grei support og ganske høy oppetid. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Er ikke helt sikker på hvilken leverandør jeg har, men jeg scorer i allefall 8600kbit på speedometeret. Men det er jo skjelden jeg får nedlastninger over 600kb/s så det er vel en middels bra linje Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Telenor avidi. 512/128 for 348/mnd, grei support og ganske høy oppetid. du bor ikke i sandefjord skjønner jeg .. NED MED TELENOR!!! (vet det kan høres rart ut ettersom jeg jobber i bravida (som er 40% eid av telenor.. )) Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Jeg personelig synes Modem oppkoblingen til Telenor ikke er av den beste. Alt går så vedlig sakte og linja er veldig ustabil. F.eks når mamma skal ringe så hopper den ut av nettet. Men ellers er Telenor sin support avdeling TOPP! Ehh.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Telenor avidi. 512/128 for 348/mnd, grei support og ganske høy oppetid. du bor ikke i sandefjord skjønner jeg .. NED MED TELENOR!!! (vet det kan høres rart ut ettersom jeg jobber i bravida (som er 40% eid av telenor.. )) Kan ikke si at du er den som bør syte så veldig egentlig. Kansje den har vært litt opp og ned idet siste. Men du har nå sytet og klaget over at din 256 utlinje ligger 64. Har sagt at jeg kan sende feilmld på for å lokalisere feilen. Men dette var unødig sa du så lenge inn hastigheten din var der. Så mer eller mindre kan du takke deg selv... Dårlig upstream, mye bruk av downstream... dømt til å gå i dass det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå