SoftChIP Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe en ny mobil i de nærmeste månedene.... Burde jeg kjøpe t68i eller vente på Z1010.... Jeg skal ha Bluetooth..... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Føler ikke det er så vannvittig mye vits i å vente på Z1010, men forstår ikke helt hvorfor alternativet ditt er T68i? Jeg mener, både mulighetene og prisklassene er vidt forskjellige på de to mobilene... Hva trenger du i en mobiltelefon? Lenke til kommentar
SoftChIP Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Skal kjøpe HP h2210 PDA som har innbygget bluetooth..... Mobilen må ha bluetooth, infrarød, fargeskjerm og trippelbånd.... Men z1010 har jo støtte for 3G som er 256kb/s mens GSM er rundt 41kb/s..... ved data.... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Sony Ericsson T610, Nokia 3650 og 6600 og Siemens SX1 er sikkert fine telefoner til deg. Om du vil vente med å kjøpe telefon til 3G-nettet er oppe for fullt i Norge, er ditt valg, men jeg tipper det vil ta cirka ett år, og da er det jo kanskje mulig å kjøpe seg en ny telefon eller fortsette å bruke GSM nettet til telefonen gir seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå