Gå til innhold

Programvare, til "ingame" videocatch, feil med 3dk

Anbefalte innlegg

ja, jeg har posten denne under programvare, bare det at ingen gidder der å lese den.... no help, så les også slutten her, før du skriver at denne bare handler om software...

tingen er den:

etter litt inspirasjon (for lenge siden), vil jeg lage en filmsnutt som viser hva jeg som gamer opplever i løpet av dagen,

og dette "bare" ved "ingame" video, og jeg tenkte at jeg her kunne bli anbefalt noe(n) program.

Jeg trenger to program:

ett til å ta ingame snuttene med, har prøvd fraps (30fps i ca.1min ble 760MB!! --> 1280*1024) men jeg tror bare dette støtter høyere oppløsninger enn 640*480

det hadde vært fint om dette prog. også kunne ta opp lyden,

og vise desktop også

og jeg trenger ett program til å redigere filen(e) som det andre programmet laget, dvs. legge til lyd, ta vekk lyd, sette opp/ned farten på fremvisningen, og gjerne lage om den ferdige filen slik at den også passer på CD, og kan tilpasses DVD formater.

har hørt om pinaclestudio(??) etellerannet, men kan dette takle mpeg (det er vel det "utformatet" det andre programmet vil lage, eller...

tror jeg har fått frem det viktigste nå,

jeg tar dette som et fritidsprosjekt og blir ikke på noen måte sponset, så det jeg først og fremst sikter til er gratiskprogrammer, men for all del, nevn også "de bra" progZene

så, for å gjøre denne litt hardware aktig:

da jeg bruker fraps til "videocatch", blir det ofte slik at videoen, når jeg skal se den, hakker som FY og etter en stund går alt smooth igjen, pga. skjermkortet mitt, ti4200?? (kjører oppfang på 30fps)

takk så MYE for eventuelle skikkelige svar, :woot: (og til dere som i det hele tatt gadd å lese gjennom teksten for å se om dere kunne hjelpe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gang jeg ser en som først poster feil, for så å poste samme tråd FEIL! :o

At du ikke får svar på tråden under programvare betyr ikke at du skal poste den andre steder, i hverfall ikke i kategorier der tråden ikke hører hjemme. Dessuten er dobbeltposting ikke tillatt...

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...