rLnd Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Woho! Jeg og et par venner her på lan tenkte vi skulle leke oss litt i generals.. Nuke farm Launch Lenke til kommentar
Borf Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hehe, kor mykje hakka det når alle dei raketten var avfyrt då? minner meg om gamle dager med rad alert på lan, og mekke til enorme mengder med fly. og seiner dune 2000 med sikkert over hundre tanks som ma stormer basene til kvarandre med Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Synes det er dårlig at du ikke har bilde av impact! Har selv lekt meg med dette tidligere, og bombet en motstander med ca 29 nukes etterhverandre (kan ikke helt huske nøyaktig) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 har gjort akkurat det samme før, bygde nuclear missiles til det ikke gikk å bygge mer Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg lekte meg litt for noen mnd siden jeg også: Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg å tre kamerater spilte en gang på LAN. Han ene jeg spilte mot var lissom Nøytral da, så han blei aldri angrepet, hadde lizzm 20000 tanks og 20000 units. Jeg hadde et par Nuker og Nuka alle sammen, sinsykt sur han ble! hehe, hakke Shot av det skulle tatt! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hehe, jeg og en kammerat lagde hmm halve brettet med nukes (Homeland Alliance brettet) ødla hele midten, for og så fylle opp med Soldater over *hele* og nuke dem.. synd jeg mistet bildene mine;( Var konge:) og det værste var at det ikke lagget så mye, CC Generals ekke så tungdrevet som alle skal ha det til:) hvertfall ikke nukes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå