Gå til innhold

billig og "greit nok" hjemmekinoanlegg..


Anbefalte innlegg

hmm.. Z-680 er sikkert meget bra.. tviler ikke på at et er hakket bedre en det eltax oppsettet. Men jeg var absolutt ikke fornøyd med Z-560 som er "det samme" bare 4.1 Solgte det og kjøpte Klipsch Promedia 5.1 det er anlegg til en billig penge det...! Anbefaler det sterkt..

Klipsch er jo også en hifi-produsent noe Logitech ikke er...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han vil ha surround din fjott! Ikke noe 2 høyttalers møkk! Trenger da ikke noe kraftig konsertanlegg! Kan jo også kjøpe deg en pakke med et mindre høyttalere..

 

:lol: Noen som ikke har tatt medisinen sin ser jeg.

 

Forslaget til DrE holder vann i massevis. Surround er det eneste som er møl hvis du ikke sklir over ei grense på ti høvdinger. Alt under det er ikke verdt blekket reklamen er trykt med engang. :roll:

 

On topic: kjøp et pc-surroundsett heller, hvis budsjettet er så lavt. Du vil komme mye bedre ut. :woot:

Lenke til kommentar

Små romm krever små høytalere, de fyller rommet enkelt og er ikkje så kravstore til plasering som store. Skal en anbefale noe til 4000, er det ikkje mulig å få god surround, med komponentanlegg. (Tenk: store høytalere tar plass, kan ikkje stå helt inne i veggen, stående bølger, sub = bortkasta penger i denne prisklassen)

 

Så eg vil sei meg enig i at den beste løsningen vil vere og kjøpe Logitech pakken. :yes:

Dessuten kan du jo ha Logitech til pcen når du får råd til annet anlegg, eller flytter der du trenger større høytalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...