Gå til innhold

[Løst] Hvor mye kan jeg få for tven?

Gjest member-277163

Anbefalte innlegg

Gjest member-277163

Har en tv som jeg fikk i gave for noen år siden. Men nå henger den bare på soverommet og blir aldri brukt, siden vi har en annen på stuen. Derfor lurer jeg på å selge den. Men jeg har virkelig ikke peiling på dette (er jente hvis det er en unnskyldning :p). Så da lurer jeg på hvor mye jeg kan selge den for. Har forstått at jeg sikkert ikke får så mye for den, men good to know. Også vil jeg ikke få for lite for den heller. Så til dere som har peiling: http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/television/lcd-tv/LE32C450E1WXXU

Endret av member-277163
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-277163

Ser ikke ut som linken funker? Si ifra hvis ikke. Jeg kommer inn på linken, men ikke når jeg trykker på den i innlegget?

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

The page you requested is not available

Sorry, we are having a problem executing your request.

It is possible your bookmark is old one or you just meet broken link.

Please refer to link about information.

Den funket når jeg kopierte den og limte den inn :) Funker det?

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Ikke mye. Du må også slå av 20-30% for at den er brukt ift nypris idag.

Her er prishistorikk på LE32C450 , ingen selger denne modellen idag såvidt jeg kan se.

http://www.prisguide...le32c450-148823

Nei, forsto jeg ikke får mye for den. Men hvor mye mener du er riktig? Ja, jeg så at ingen selger den idag :)

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Tror du er heldig om du får 1000kr for den på en kjøp-salg side på facebook. Selv vil jeg tippe mellom 500 og 1000kr.

Okei, takk :)

Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Brukt i ca ett år var det.

Siste registrerte nypris var 2200,-

Ville annonsert til 1500,- . og da kan du jo greit også gå med på pruting ned til 1000,- og alle være fornøyde.

Høres bra ut, takk :)

Lenke til kommentar

Brukt i ca ett år var det.

Siste registrerte nypris var 2200,-

Ville annonsert til 1500,- . og da kan du jo greit også gå med på pruting ned til 1000,- og alle være fornøyde.

vil du med handen på hjertet si at denne tven som er kjøpt for "noen år siden" er verdt 1500 kr?

det er en forholdsvis tykk flatskjerm på 32 tommer som bare er HD-klar med 50Hz.

Lenke til kommentar

vil du med handen på hjertet si at denne tven som er kjøpt for "noen år siden" er verdt 1500 kr?

det er en forholdsvis tykk flatskjerm på 32 tommer som bare er HD-klar med 50Hz.

For å si det sånn - jeg ville ikke ha kjøpt den modellen. Ikke for 500 kroner engang.

Om den er "ny" eller brukt i ett år er ikke poenget.

Men man må uansett ved salg av hvite/brunevarer ta utgangspunkt i antatt pris idag minus ett bruksfradrag (regner 20-30% pr.år). Hva man havner på eller en kjøper er villig til å gi er ikke nødvendigvis det samme.

Veldig lite (eller ikke noe) av forbruker elektronikk eller data dingser er "verdt det" i mine øyne , enten det nå er av nye av modeller som er "in" eller om det er brukt..

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Gjest member-277163

Tven er forresten nesten ikke brukt i det hele tatt, kunne vell virke som om jeg har brukt den i et par år. Vet ikke om det er verdt å selge den, men får se om jeg prøver. Vet jo ikke hva folk vil by :)

Den er virkelig ikke verdt det, men han kan da alltids prøve.

Hun :D

Lenke til kommentar

For å si det sånn - jeg ville ikke ha kjøpt den modellen. Ikke for 500 kroner engang.

Om den er "ny" eller brukt i ett år er ikke poenget.

Men man må uansett ved salg av hvite/brunevarer ta utgangspunkt i antatt pris idag minus ett bruksfradrag (regner 20-30% pr.år). Hva man havner på eller en kjøper er villig til å gi er ikke nødvendigvis det samme.

Veldig lite (eller ikke noe) av forbruker elektronikk eller data dingser er "verdt det" i mine øyne , enten det nå er av nye av modeller som er "in" eller om det er brukt..

vet bare at det er vanskelig å få napp om man starter for høyt... spørsmålet i denne saken var hva hun kunne få for den, ikke hva den er verdt.(ikke for å være kverulant :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...