Gå til innhold

Smurfestemmer i Secret weapons of WW2 og i Mafia!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at jeg fikk smurfestemmer i bf og desert combat når jeg skrudde lydkvaliteten ned i settings -> audio.

Prøvde det når jeg spillte på en gamecafe i melbourne og forsøkte å optimalisere ytelsen pga litt svak pc. Hjalp ikke veldig på ytelsen men ga meg smurfestemmer :lol:

Uansett, da hjalp det å skru kvaliteten opp i spill settingene igjen. Så hvis ikke de andre tipsene hjelper så eksperimenter litt med ulik kvalitets instillinger.

Edit: Ser at du har dette i signatur, men du sier ikke eksplitsitt noe om lydkort...

Tips: Info om platform, lydkort ol kan være relevant i slike sammenhenger :wink:

Lenke til kommentar
Jeg vet at jeg fikk smurfestemmer i bf og desert combat når jeg skrudde lydkvaliteten ned i settings -> audio.

Prøvde det når jeg spillte på en gamecafe i melbourne og forsøkte å optimalisere ytelsen pga litt svak pc. Hjalp ikke veldig på ytelsen men ga meg smurfestemmer :lol:

Uansett, da hjalp det å skru kvaliteten opp i spill settingene igjen. Så hvis ikke de andre tipsene hjelper så eksperimenter litt med ulik kvalitets instillinger.

Edit: Ser at du har dette i signatur, men du sier ikke eksplitsitt noe om lydkort...

Tips: Info om platform, lydkort ol kan være relevant i slike sammenhenger :wink:

kan vere smart det ja, bruke det integrerte lydkortet på hovedkortet, holle i lange bnaer for meg. er bare i disse spillene eg opplever slike problemer. men takk for tipsene skal prøve meg fram :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...