Gå til innhold

Hvor skal folk inn?

Megafon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klar over det, det eneste er at jeg har nye fjellstøvler. Så jeg har egentlig ikke lyst å kjøpe nye, får heller prøve å male de svarte eller noe (selv om det ikke hjelper...). Men det står at det er "valgfritt"

Vil påstå at det er dumt å møte på et slikt opptak uten inngåtte sko. "Ingen respekt for avstanden" er noe de virkelig mener, og å pådra seg gnagsår dag 1 på opptaket er jo ikke akkurat optimalt. Men er du heldig så rekker du å noenlunde gå de inn før dere begynner på de lengste marsjene.

Lenke til kommentar

Vil påstå at det er dumt å møte på et slikt opptak uten inngåtte sko. "Ingen respekt for avstanden" er noe de virkelig mener, og å pådra seg gnagsår dag 1 på opptaket er jo ikke akkurat optimalt. Men er du heldig så rekker du å noenlunde gå de inn før dere begynner på de lengste marsjene.

Hmm, kanskje jeg skal kjøpe noen nye sko? her er de jeg har fra før:

Hvor høyt skaft er nødvendig egentlig?

post-291404-0-88080400-1372334890_thumb.jpg

Endret av Buster3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Fikk informasjonshefte fra Cssbn(Stridstrenbataljonen) igår. Utrolig greit å få mye info om stedet nå som det nærmer seg! Bare 13 dager til innrykk :)

Skal samme sted som deg, ser ut som det bare blir en dag på Sessvollmoen før turen går til Bardufoss. Gleder meg til onsdag!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...