Megafon Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Noen som skal inn til førstegangstjeneste i år, eller allerede er inne? Hadde vært interessant å høre hvor folk skal hen, så jeg opprettet dette emnet til nettopp dette Selv skal jeg inn i IngBn Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 CssBn, 14 august. Gleder meg til å komme vekk fra stedet litt, og bli kjent med nye folk! Gjerne gi en lyd om andre skal samme sted samtidig Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 SBBN 13. August. Samme her Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 2. Bataljon med innrykk 7. august Gleder meg hinsides! Lenke til kommentar
havrefras Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 GSV med innrykk 23. juli. Lenke til kommentar
Avanthera Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 2. Bataljonen her, innrykk 6. August for meg. Gleder meg enormt, sitter å leser om det, snakka med en kollega som var inne i 2011. Blir ett bra år! Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Og her Misunner dere som skal i SBBN litt. Ikke bare virker det som en fet tjeneste, men slik jeg har sett det har de laget en Facebookgruppe for dere. Fin mulighet til å få kontakt med folk :-) 1 Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Misunner dere som skal i SBBN litt. Ikke bare virker det som en fet tjeneste, men slik jeg har sett det har de laget en Facebookgruppe for dere. Fin mulighet til å få kontakt med folk :-) Det har jeg ikke sett! Har du link? Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det har jeg ikke sett! Har du link? Sjekk melding jeg sendte deg Lenke til kommentar
Johandsome92 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Madla 23. september, noen flere her inne? Lenke til kommentar
Buster3 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Skal prøve meg på feltoperatør, men ellers blir det nok SBBN Lenke til kommentar
Hodepute Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ses på opptaket Buster3 Feltoperatør her og. hvilke støvler har du kjøpt til opptaket? Lenke til kommentar
Buster3 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Har faktisk ikke kjøpt noen støvler (noe som sikkert er dumt), men kan ikke husket å ha lest at dette var et krav, men tar med noen fjellsko (må kanskje male de svarte eller noe) Lenke til kommentar
Hodepute Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Står dessverre på pakklista: http://forsvaret.no/utdanning-karriere/spesielle-tjenester/militar-etterretning/Sider/Seleksjonfeltoperator.aspx Fortsatt tid til å kjøpe noen solide fjell/feltstøvler og gå dei inn. Huska at vekta ikkje burde være stor( 0.5 på foten er lik 5 kg i sekken) men at dei gir god støtte. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Står dessverre på pakklista: http://forsvaret.no/...ltoperator.aspx Fortsatt tid til å kjøpe noen solide fjell/feltstøvler og gå dei inn. Huska at vekta ikkje burde være stor( 0.5 på foten er lik 5 kg i sekken) men at dei gir god støtte. Vil anbefale å gå inn før oppmøte ja, ellers får du ett stk. harde feltstøvler å traske i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå