MadDecent Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 I Handlingssenteret står det at virusbeskyttelse og nettverksbrannmur er av. npr jeg trykker på de så står det at jeg kan slå det på, men det virker ikke. det er fremdeles av slått erller noe sånt. Og på Norton så står det at alt er sikkert :S sry vis det er litt utdydelig, men er litt vanskelig å forklare.... Lenke til kommentar
dbass Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg ville avinstallert Norton og installert Microsoft Security Essentials istedenfor, så slipper du maset, men det er meg Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) I Handlingssenteret står det at virusbeskyttelse og nettverksbrannmur er av. npr jeg trykker på de så står det at jeg kan slå det på, men det virker ikke. det er fremdeles av slått erller noe sånt. Og på Norton så står det at alt er sikkert :S sry vis det er litt utdydelig, men er litt vanskelig å forklare.... Hai! Det som antageligvis er tilfelle er at du har Norton Internet Security installert? Der følger det med en firewall. Norton deaktiverer da Windows firewall, det er derfor den er automatisk deaktivert. Der er altså ingen grunn til bekymring. Se også her: http://www.howtogeek.com/80122/how-to-manage-action-center-in-windows-7-2/ Endret 29. april 2013 av Dr.Geek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå