Gå til innhold

Mobil til under 2000 kr?


siemens:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg kjøpte Siemens M55 da eg vart lei av alt tullet med Nokia 3330 mobilen som eg hadde.

 

Slo til på eit studenttilbod og kjøpte den til 900kr med chessabonnement(utan bindingstid). Valgte den pga. prisen. Får den nok utan bindingstid for nokon hundre kroner meir enn eg betalte.

 

Den har masse sånne fancy funksjoner viss ein liker det. Er ganske nøgd med den, til tross for at det er nokon få ting som kunne vert betre. Knappene på tastaturet er ganske små, så det tok litt tid til å venne seg til dei, og batterilevetida kunne godt ha litt vert betre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på denne telefonen selv. Ser egentlig veldig bra ut på papiret, men har lest den er treig med sms-skriving. En ganske vesentlig del ved telefonen spør du meg... Noen kommentar rundt dette ?

 

Den koster vel ca 1500 u/ab. nå, som egentlig passer bra. Også sett litt på 3510i, men tror jeg slår den fra meg.

Lenke til kommentar

Kjøp Nokia 3100!

 

Den har alt du trenger, eller ihvertfall nevner.. Den har MMS (nå også mulig å sende lyd), java og den har polyfone ringelyder.. I tilegg har den greit minne til sms osv...

 

Kaksa skrev:

ikkje kjøp nokia, bare av prinsipp.

Dei har levert alt for mange dårlige telefoner med masse feil.

 

Er enig i at Nokia har laget mange mobiler med feil, og at mobilene deres er veeeldig like hverandre, nå også mer og mer utapå... Men, når Nokia faktisk lager mobiler som gir endel for penga og ikke har buggs (hatt min i 1-2 uker nå, har ikke opplevd noe buggy) synes jeg ikke at "Det er en Nokia" er en grunn til å ikke kjøpe. Når man kjøper en mobil de har laget uten feil skjønner de kanskje at de burde fortsette med det...

Lenke til kommentar

Ta det med ro.. Garantitiden er et år. Kan garantere deg at du vil møte noe før den tid er over!

 

Statistikken til nokia er forløpig på 1 av 3 mobiler må tilbake til service.

 

Jeg vergrer meg faktisk for å selge 3510i til kunder.. De er så gjennomført søppel. Unnskyld at jeg sier det, men dere aner ikke hvor mye slike telefoner som rett å slett pendler inn og ut av service.

 

Nokia'ene med mindst feil pr dags dato er 7250. Merkelig nok.. Men det virker som de har lagt litt mer penger og tid bak den.

6610 er også forholdsvis grei men den har en del større feil prosent enn 7250.

 

Skal man ha en mobil hvor man kan si man er 90% trygg så har man Siemens og Ericsson. Skal man ha en mobil hvor man kan si man er 99% trygg så har man Samsung.

 

I den motsatte enden ligger Nokia.. Forsjovet alene..

 

Jeg annbefaler absolutt ikke Nokia. Med annet du er forberedt på problemer. Har tungt for å lære eller er finsk.

Lenke til kommentar
Ta det med ro.. Garantitiden er et år. Kan garantere deg at du vil møte noe før den tid er over!

 

Statistikk er statistikk. I praksis er retur på 1 av 3 selvsagt TULL.

 

Vi har vel en 8 Nokia telefoner i familien vår. INGEN har vært noe tull med. Det er riktignok litt dårlig batteri på 2 3310'er, men det skyldes nok at batterier faktisk ikke varer evig - og at lysdiodene er byttet.

 

Jeg har aldri hatt en bug i en Nokia jeg har hatt. Ikke en gang en software bug! Jeg kjenner forresten ingen som har levert Nokia'en sin på verksted heller. Og jeg kan ikke umiddelbart huske at det er noen som har klaget over tull med Nokia'en sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...