Binders' Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Har lyst til å fyre igang en fest, typ hjemmefest stil, nå natt til første mai. Altså å invitere en 40-60 venner som alle tar med egen drikke. Problemet er at midt i oppussingen trenger jeg et annet lokale. Noen som vet om noe sted? Er på jakt etter et billig lokale med OK plass og helst ganske sentralt i Trondheim. Det må være tillatt å ta med drikke, og det burde gå greit å med høyt lydnivå til de tidlige morgentimer! Noen sitteplasser er å foretrekke! Om jeg slipper å vaske er detogså et pluss, men kan ordne alt av anlegg og slikt selv. Kan legge til at det er snakk om en aldersgruppe på ca 20-24. Noen som vet om en slik plass? Eller noen som har lyst til å invitere meg å mine nærmeste 10 venner på hjemme fest? ;D (Om du er i samme aldersgruppe som meg da) Kan stille med "DJ" og noe ekstra sterk drikke til host Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har lyst til å fyre igang en fest, typ hjemmefest stil, nå natt til første mai. Altså å invitere en 40-60 venner som alle tar med egen drikke. Problemet er at midt i oppussingen trenger jeg et annet lokale. Noen som vet om noe sted? Er på jakt etter et billig lokale med OK plass og helst ganske sentralt i Trondheim. Det må være tillatt å ta med drikke, og det burde gå greit å med høyt lydnivå til de tidlige morgentimer! Noen sitteplasser er å foretrekke! Om jeg slipper å vaske er detogså et pluss, men kan ordne alt av anlegg og slikt selv. Kan legge til at det er snakk om en aldersgruppe på ca 20-24. Noen som vet om en slik plass? Eller noen som har lyst til å invitere meg å mine nærmeste 10 venner på hjemme fest? ;D (Om du er i samme aldersgruppe som meg da) Kan stille med "DJ" og noe ekstra sterk drikke til host lurt å starte med forberedelser noen få dager før da! Glupingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå