Hellslayer Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 http://signup.tiscali.no/privat/adsl/? <--- Jeg har nå har 384/128 kb/s ("Tempo") vil jeg nå få bedre linje da eller? Håper det Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 lurer på akkurat the samme. har tempo nå også. Vil linjene bli oppgradert automatisk eller må vi be om det og da binde oss 12 mnd. på nytt? i følge itavisen speedometer så har jeg forsatt den gamle hastigheten. jeg tror den eneste måten å få vite dette er å sende en email til tiscali og spørre, men jeg gidder ikke å gjøre det fordi sist gange jeg sendte en email så fikk jeg aldrig svar. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Jeg tror jeg skal sette meg ned etter skolen og skrive en liten mail til dem jeg :wink: Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 forell hvordan det går her på forumet, så får også jeg vite Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 De oppgraderer garantert ikke da prisen helt sikkert gjelder for nye kunder...Mener og huske at det samme var tilfelle i Bluecom når de satte ned prisen.... Lenke til kommentar
ripset Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg tror jeg skal sette meg ned etter skolen og skrive en liten mail til dem jeg :wink: Lykke til, alt du sansynligvis får er et autosvar, og aldri noe mer. Tror ikke de svarer på mail. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg tror jeg skal sette meg ned etter skolen og skrive en liten mail til dem jeg :wink: Lykke til, alt du sansynligvis får er et autosvar, og aldri noe mer. Tror ikke de svarer på mail. Nei det gjør de heller ikke...Da jeg var kunde sendte jeg de tosiffret antall mailer til de og de svarte kun på den ene som jeg hadde som overskrift "tv2 hjelper deg".. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Man kan få ny pris, ny hastighet, og nye 12 måneder binding (heldigvis uten nytt etableringsgebyr) på: www.tiscali.no -> Hjelp -> ADSL -> Oppgrader. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Man kan få ny pris, ny hastighet, og nye 12 måneder binding (heldigvis uten nytt etableringsgebyr) på: www.tiscali.no -> Hjelp -> ADSL -> Oppgrader. Tror du virkelig det er mange som vil binde seg om igjen for nye 12 mnd når en ser hvor mye negativt det er om de...og det negative her de jaggu fortjent. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Man kan få ny pris, ny hastighet, og nye 12 måneder binding (heldigvis uten nytt etableringsgebyr) på:www.tiscali.no -> Hjelp -> ADSL -> Oppgrader. Tror du virkelig det er mange som vil binde seg om igjen for nye 12 mnd når en ser hvor mye negativt det er om de...og det negative her de jaggu fortjent. Vel, nå er det langt fra bare negativt å si om Tiscali. Jeg har vært Tiscali-kunde i snart ett år, og må si meg veldig fornøyd. Jeg hadde riktignok mye problemer (dårlig hastighet) en periode i vinter. Det tok cirka to måneder før problemet ble fikset, og da var jeg to sekunder unna fra å si opp avtalen, men etter problemet ble fikset, så har linja vært helt topp. Hastigheten er bra og linja er veldig stabil. Eneste negative jeg kan si om Tiscali, er at det vanligvis er laaang ventetid for å komme gjennom til support, men takk og lov har jeg ikke hatt behov for å ringe de bortsett fra den perioden i vinter da jeg sleit med dårlig hastighet. edit: trykkleif Lenke til kommentar
qwert Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Tror du virkelig det er mange som vil binde seg om igjen for nye 12 mnd når en ser hvor mye negativt det er om de...og det negative her de jaggu fortjent. Tja... Det ville vel komme an på to ting: 1. Hvor lang tidligere binding man har igjen 2. Har man andre alternativer Hadde jeg sittet med det gamle 384K abonnementet deres (395,-), over 8 mnd. igjen av bindingstiden og ingen andre alternativer (kun de som kan levere der Telenor leverer) ville jeg vurdert det. Kjenner en som er i den situasjonen. Skulle man først være fanget av Tiscali kan man vel da like gjerne være fanget med en høyere hastighet og lavere pris...? Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Seriøst , er bare idi**er som gidder å bli / er kun hos den søppel ISP'en som tiscali er. Jeg har ikke et godt ord å si om de. Hvis jeg skulle sagt no godt om de, så måtte det ha blitt Hurra Tiscali har slutta som ISP og fjærnet seg fra jordas overflate Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Seriøst , er bare idi**er som gidder å bli / er kun hos den søppel ISP'en som tiscali er. Jeg har ikke et godt ord å si om de. Hvis jeg skulle sagt no godt om de, så måtte det ha blitt Hurra Tiscali har slutta som ISP og fjærnet seg fra jordas overflate Glimrende BustaH.. Mange som er enig med deg der.. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 dette var det raskeste jeg noen gang har fått svar fra tiscali (2 min). det jeg fikk vite var at det ikke er mulig å oppgradere linja nå mens kampanjen pågår, men etter 31. oktober så vil det komme en egen side som tillater tiscali kunder å oppgradere linjene dems. hvis en oppgradere linjen så blir en bundet 12 mnd. igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå