Atmospheric Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Kjøpte meg sapphire 9200 nå nettopp og det første som jeg legger merke til når jeg har satt i skjermkortet er at så fort det kommer litt inn i windows begynner en intens jevn frekvens piping fra selve skjermkortet og lyden kommer også inn i headphonesa og,hva i all verden kan dette være?er det mulig å få fiksa det?Eller er jeg nødt til å returnere kortet og få et nytt? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 har du ike integrert lydkort putt det i en annen port Lenke til kommentar
Atmospheric Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 lyden kommer ikke bare inn på headphones den kommer også direkte fra fronten på skjermkortet og man hører det tydelig bare man sitter 1meter fra kabinettet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 huff da, er det en vifte på skjermkortet så kan det være denne, hvis det ike er det heller så høres det rart ut Lenke til kommentar
Atmospheric Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Nei det er ingen vifte på skjermkortet,kun kjøleribbe. Fant også nettopp ut at den ulyden slår seg ut på det integrerte lydkortet mitt og,håper det er nok grunnlag til å få byttet kortet kjøpte det idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå