Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En merkelig tråd

Anbefalte innlegg

Kanskje dette er usaklig og ta opp på forum, men jeg prøver siden jeg er litt forfjamset. Jeg gjorde det slutt med xn min for over 1 måned siden. Hun er nå russ, jeg fikk forespørsel om å produsere russelåt av noen i klassen hennes. Jeg gjorde det, å xn'n min likte det svært lite. Sa jeg ikke hadde respekt for henne, nå måtte hun høre stemmen min hele russetida. Hun sa jeg ikke var hensynsful. Å når jeg kunne gjøre sånn ble det jo selvsagt mye enklere for hun gi faen i det vi hadde, hun kunne hvertfall ikke bli sammen med meg igjen nå. det var trist att forholdet endte sånn.

Jeg skjønte ikke så mye, jeg laget en låt. Å no ignorerer hun meg totalt, svarer meg ikke eller noe. Ligger det noe annet bak dette her? Kanskje hun ville ha en "fun"time å så finne tilbake til meg? Eller kanskje hun bare ville være hensynløs egentlig selv, å nå fikk hun en grunn? Eller ble hun veldig veldig lei seg.. Tærer på samvitigheta mi. Har jo ikke gjort det for å fucke med henne..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig egoistisk og trist i såffall. Jeg hadde hvertfall ikke noe valg, det ble sånn. Vi har gjennomgått mye pes, men dette var unødvendig

Den bekymringen er ubegrunnet. Hun har ikke vondt av å høre en russelåt du har laget. Hun vil bare være vanskelig.

Virker sånn ja. Trodde ikke hun var sånn
Lenke til kommentar

Jeg sier i låta "ta av deg trusa". Å det skittna til vennskapet vi hadde, når hun hører det hører hun ikke en låt, men hun ser for seg meg gjøre det på jenter sa hun. er jo bare en låt, skal være underholdende, er jo det kidsa liker i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...