fjellap3 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Kanskje dette er usaklig og ta opp på forum, men jeg prøver siden jeg er litt forfjamset. Jeg gjorde det slutt med xn min for over 1 måned siden. Hun er nå russ, jeg fikk forespørsel om å produsere russelåt av noen i klassen hennes. Jeg gjorde det, å xn'n min likte det svært lite. Sa jeg ikke hadde respekt for henne, nå måtte hun høre stemmen min hele russetida. Hun sa jeg ikke var hensynsful. Å når jeg kunne gjøre sånn ble det jo selvsagt mye enklere for hun gi faen i det vi hadde, hun kunne hvertfall ikke bli sammen med meg igjen nå. det var trist att forholdet endte sånn. Jeg skjønte ikke så mye, jeg laget en låt. Å no ignorerer hun meg totalt, svarer meg ikke eller noe. Ligger det noe annet bak dette her? Kanskje hun ville ha en "fun"time å så finne tilbake til meg? Eller kanskje hun bare ville være hensynløs egentlig selv, å nå fikk hun en grunn? Eller ble hun veldig veldig lei seg.. Tærer på samvitigheta mi. Har jo ikke gjort det for å fucke med henne.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Nå får vi jo kun historien fra din synsvinkel, men slik jeg ser det så har du ikke gjort noe galt. Hun overreagerer kraftig. Lenke til kommentar
fjellap3 Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Ja sant det, vet ikka hva mer jeg kan tilføye. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Bitches be crazy. Gi faen i skløtta. Du er på ingen måte forpliktet til å spørre henne om lov til å gjøre noe som helst. 4 Lenke til kommentar
fjellap3 Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Klarer ikke å gi faen, vi har hatt mye fint sammen, å jeg er bekymret for henne. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) For meg høres det ut som om at hun nettopp vil at du skal få dårlig samvittighet. Hun vil sikkert ut som "vinneren" i det avsluttede forholdet. Endret 28. april 2013 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Klarer ikke å gi faen, vi har hatt mye fint sammen, å jeg er bekymret for henne. Den bekymringen er ubegrunnet. Hun har ikke vondt av å høre en russelåt du har laget. Hun vil bare være vanskelig. 2 Lenke til kommentar
fjellap3 Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Det er veldig egoistisk og trist i såffall. Jeg hadde hvertfall ikke noe valg, det ble sånn. Vi har gjennomgått mye pes, men dette var unødvendig Den bekymringen er ubegrunnet. Hun har ikke vondt av å høre en russelåt du har laget. Hun vil bare være vanskelig. Virker sånn ja. Trodde ikke hun var sånn Lenke til kommentar
fjellap3 Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Jeg sier i låta "ta av deg trusa". Å det skittna til vennskapet vi hadde, når hun hører det hører hun ikke en låt, men hun ser for seg meg gjøre det på jenter sa hun. er jo bare en låt, skal være underholdende, er jo det kidsa liker i dag. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Virker sånn ja. Trodde ikke hun var sånn det er mange som har gått på den smellen før og det er mange som går på den igjen. du må bare distansere deg fra det... Hun vil bare ha en "syndebukk" og du gjør det sannsynligvis ikke bedre uansett hva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå