d'espresso Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Har planer om å gå til innkjøp av en liten pc som skal kjøre gamle SNES og N64-spill gjennom emulatorer. Planen er å koble uoriginale kontroller med USB-tilkobling til PCen, og koble PCen til tv'en via HDMI.. Er dette mulig å få til? Trenger da noe som har HDMI-tilkobling, samt er kraftig nok til å kjøre N64-spill uten noe som helst problemer. Foretrekker at det er mulig å bruke Windows på maskinen. Noen tips om PC'er? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Bitfenix Prodigy og et Mini-ITXkort fra AMD med en 4-kjerner på burde holde i massevis og koster ikke allverdens. Hvor mye tenker du å bruke? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Vel, så for meg noe mellom 1000 og 2000 kr, i grunn.. Om det er mulig, da Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Råder deg til å kjøpe originale kontroller og en overgang i stedet. Uoriginale kontroller har ( etter min erfaring ) sjeldent den samme feelingen når det kommer til knappene. Har selv overgang til både NES og SNES kontrollere, så regner med det finnes til andre konsoller også. Endret 29. april 2013 av Jofred Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Originale kontroller med overgang er også en mulighet.. Vil gjerne holde meg under 2000 kr, i grunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå