Porky Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Vet ikke hva som er galt, det kan jo neppe være normalt? DMA er på. Problemet er jo at pc'en er UBRUKELIG under brenningen. Pc'en er en p4 2,4Ghz (800) 256 DDR ram Pc 3200 X2 XPC SB61g2 Maxtor 120 8MB Harddisk er primary master. Brenneren har jeg prøvd både som secondary slave og nå master. Samme problem. Og jeg har også siste firmware (1.0c) Noen forslag Lenke til kommentar
Porky Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 ingen?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hæ? er det CD eller DVD brenner du snakker om? hvilket merke er det vi snakker om? Nec, Sony, Lite-ON gi litt mer info da mann. men uannsett, det er mulig at det er noe som ligger å bugger til deg. også var det tradisjonelle spørsmålet som ingen greier å skrive før noen spør om det. ditt OS er? XP, W2K 95, 98, 3.1 hva da? vet forresten at på noen brennere så skal man ikke bruke maskina mens den er i aktivitet, dette fordi at det kan bli ujevn brenning kom med litt mer info Lenke til kommentar
Porky Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 Dru-510A er en dvd brenner fra sony. Bruker winxp. Det er jo egentlig d jeg vil vite. Skal jeg bare unngå å bruke maskinen når jeg brenner eller er dette unormalt... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Er du HELT sikker på at DMA er på ? Du må huske på at den skal stå på DMA modus visst tilgjengelig ikke Bare PIO velg egenskaper på min datamaskin ikonet - velg så maskinvare - så velger du enhetsbehandling - velg så IDE ATA/ATAPI kontrollere, sjekk først på primary under avanserte innstilninger, sjekk så på secondary. Visst DMA er på, så har jeg ingen aning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå