Gloria Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Homeland Og Prison Break må være tidenes mest irriterende serie Endret 2. mai 2013 av Press Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Prison Break er tidenes mest hypede serie. Sesong 1 er vanvittig god, men faller noe enormt. Er for øvrig få kremkarakterer i serien. T-Bag, Bellick og Mahone er de eneste som virkelig stikker seg frem som huskbare. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Prison Break er tidenes mest hypede serie. Sesong 1 er vanvittig god, men faller noe enormt. Er for øvrig få kremkarakterer i serien. T-Bag, Bellick og Mahone er de eneste som virkelig stikker seg frem som huskbare. Mahone, J. Abruzzi, T-Bag synes jeg er de mest råe karakterene i serien, og sesong 1 var bra, etter det ble det bare for barnslig og teit Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nevn en serie som er bra som er på netflix all slags serier som er bra med spenning eller dokumentarer om viktige ting LOST. Fantastisk serie. Skal gripe fatt på denne igjen når eksamensperioden er over. Gleder meg. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg regner med at du har fått med deg plottet i LOST allerede gjennom media og word of mouth. Har aldri sett den selv, men vurderer å gjøre det. Men jeg liker dårlig dette med at publikum fant ut plottet etter de første episodene og at produsentene nektet for det mens de somlet rundt med plottet og bare skrev masse piss uten noen egentlig retning. Litt som de siste par sesongene av Battlestar Galactica. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå