Gå til innhold

ny tv serie tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prison Break er tidenes mest hypede serie. Sesong 1 er vanvittig god, men faller noe enormt. Er for øvrig få kremkarakterer i serien. T-Bag, Bellick og Mahone er de eneste som virkelig stikker seg frem som huskbare.

Lenke til kommentar

Prison Break er tidenes mest hypede serie. Sesong 1 er vanvittig god, men faller noe enormt. Er for øvrig få kremkarakterer i serien. T-Bag, Bellick og Mahone er de eneste som virkelig stikker seg frem som huskbare.

Mahone, J. Abruzzi, T-Bag synes jeg er de mest råe karakterene i serien, og sesong 1 var bra, etter det ble det bare for barnslig og teit

Lenke til kommentar

Nevn en serie som er bra som er på netflix all slags serier som er bra med spenning eller dokumentarer om viktige ting

LOST. Fantastisk serie.

Skal gripe fatt på denne igjen når eksamensperioden er over. Gleder meg.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at du har fått med deg plottet i LOST allerede gjennom media og word of mouth. Har aldri sett den selv, men vurderer å gjøre det. Men jeg liker dårlig dette med at publikum fant ut plottet etter de første episodene og at produsentene nektet for det mens de somlet rundt med plottet og bare skrev masse piss uten noen egentlig retning. Litt som de siste par sesongene av Battlestar Galactica.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...