Gå til innhold

ny tv serie tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil absolutt anbefale Nikita eller Prison Break. De er begge serier som jeg har kost meg enormt mye med, og jeg ville absolutt ikke at de skulle ta slutt... De har henholdsvis 3 og 4 sesonger, med litt over 20 episoder i hver av dem.

Endret av Havardu
Lenke til kommentar

Vikings, Ingen over, ingen ved siden av

Beste serien jeg noen gang har sett er vikings men nå jeg ekstremt opptatt av vikingtiden og den historen samn mytologien rundt som også har noen spor i denne serien.

The unit ( netflix ) syntes jeg også er bra og spennende og kul serie.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Vikings, Ingen over, ingen ved siden av

Beste serien jeg noen gang har sett er vikings men nå jeg ekstremt opptatt av vikingtiden og den historen samn mytologien rundt som også har noen spor i denne serien.

The unit ( netflix ) syntes jeg også er bra og spennende og kul serie.

Da burde du vel kanskje være litt mere kritisk til serien, etter som, i hvert fall har fått med meg, at serien florerer av unøyaktigheter og historiske ukorrektheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vil absolutt anbefale Nikita eller Prison Break.

+1 på disse. Ser Nikita om dagen, knakandes god serie som passer min smak 100%. Ellers er Jericho en knallserie fra noen år tilbake som ikke ble så forferdelig lang. Den starter nokså rolig, men utvikler seg raskt.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Da burde du vel kanskje være litt mere kritisk til serien, etter som, i hvert fall har fått med meg, at serien florerer av unøyaktigheter og historiske ukorrektheter.

ja sånn sett ja men som tv serie er det en bra serie i forhold til hva som har vært av andre "viking" ting

Lenke til kommentar

Hvis du liker litt mer rolige og reflekterende TV-serier, vil jeg absolutt anbefale Touch. Jeg driver å ser den for tiden og jeg storkoser meg. Etter å ha sett en del action-serier synes jeg det var fint med noe som var litt annerledes...

Sesong 2 går forresten på TV2 nå om dagen, men du bør absolutt se sesong 1 først (så klart...) :)

Lenke til kommentar

Av seriene trådstarter nevner virker det som om han liker litt mørke og actionfylte serier, og av de som nevnes her i tråden vil jeg si meg enig i Homeland, Person of Interest (blir veldig bra omtrent halvveis inn i første sesong), Nikita, The Unit, Strike Back (sesong 2+).

Prison Break er bra i første sesong. Resten er bare melking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...