Lars26 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 liker the wire spartacus game of thrones the walking dead sons of anarchy dexter sopranos breaking bad trenger slike serier burde være litt action og bra skuespill og handling ikke no komedie og ikke nevn sixs feet under Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 - The Following. - Shameless (USA-versjonen), start selvfølgelig med S01E01. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Vil absolutt anbefale Nikita eller Prison Break. De er begge serier som jeg har kost meg enormt mye med, og jeg ville absolutt ikke at de skulle ta slutt... De har henholdsvis 3 og 4 sesonger, med litt over 20 episoder i hver av dem. Endret 28. april 2013 av Havardu Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Sci-fi? Firefly Defiance Battlestar galactica Lenke til kommentar
Spider Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 ikke nevn sixs feet under Six Feet Under Øvrige: Band of Brothers, Carnivàle, John Adams, Newsroom, Tremé, Twin Peaks 3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Homeland, Revolution og Arrow. De to siste er ikke serier av så høy kvalitet men helt greit å se på når man ikke har noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Six Feet Under Øvrige: Band of Brothers, Carnivàle, John Adams, Newsroom, Tremé, Twin Peaks du ligger tynt an Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Vikings, Ingen over, ingen ved siden av Beste serien jeg noen gang har sett er vikings men nå jeg ekstremt opptatt av vikingtiden og den historen samn mytologien rundt som også har noen spor i denne serien. The unit ( netflix ) syntes jeg også er bra og spennende og kul serie. Endret 29. april 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Spider Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 du ligger tynt an Jeg ser vel heller ut som en strandet hval når jeg ligger, men takk likefullt. 1 Lenke til kommentar
Mr. Krangle Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 http://www.imdb.com/search/title?num_votes=5000,&sort=user_rating,desc&title_type=tv_series&ref_=nb_tv_3_srs Six Feet Under ligger på 32. plass, hint hint. Jeg har aldri hatt tålmodighet til å se dramaserier, unntaket viste seg å være Six Feet Under. Det er en absolutt fantastisk lagd TV-serie. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Vikings, Ingen over, ingen ved siden av Beste serien jeg noen gang har sett er vikings men nå jeg ekstremt opptatt av vikingtiden og den historen samn mytologien rundt som også har noen spor i denne serien. The unit ( netflix ) syntes jeg også er bra og spennende og kul serie. Da burde du vel kanskje være litt mere kritisk til serien, etter som, i hvert fall har fått med meg, at serien florerer av unøyaktigheter og historiske ukorrektheter. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Vil absolutt anbefale Nikita eller Prison Break. +1 på disse. Ser Nikita om dagen, knakandes god serie som passer min smak 100%. Ellers er Jericho en knallserie fra noen år tilbake som ikke ble så forferdelig lang. Den starter nokså rolig, men utvikler seg raskt. Endret 29. april 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Da burde du vel kanskje være litt mere kritisk til serien, etter som, i hvert fall har fått med meg, at serien florerer av unøyaktigheter og historiske ukorrektheter. ja sånn sett ja men som tv serie er det en bra serie i forhold til hva som har vært av andre "viking" ting Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hvis du liker litt mer rolige og reflekterende TV-serier, vil jeg absolutt anbefale Touch. Jeg driver å ser den for tiden og jeg storkoser meg. Etter å ha sett en del action-serier synes jeg det var fint med noe som var litt annerledes... Sesong 2 går forresten på TV2 nå om dagen, men du bør absolutt se sesong 1 først (så klart...) Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Av seriene trådstarter nevner virker det som om han liker litt mørke og actionfylte serier, og av de som nevnes her i tråden vil jeg si meg enig i Homeland, Person of Interest (blir veldig bra omtrent halvveis inn i første sesong), Nikita, The Unit, Strike Back (sesong 2+). Prison Break er bra i første sesong. Resten er bare melking. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Må også nevne Fringe og 24. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 jeg digger homeland for øyeblikket og er snart ferdig med den Nevn en serie som er bra som er på netflix all slags serier som er bra med spenning eller dokumentarer om viktige ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå