Kjetil Øyen Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Igjennom brua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Mye stål og betong her, et motiv som gjør seg bra i s/h. God plassering av ESB. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Det var et stilig bilde. Flotte avgrensninger og et flott syn av Empire state building mellom brubeina. Flott behandling og :-) Takk for bidraget til temadagen Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Likte godt bilde,kraft og drama i alle vinkler.sh topp. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Stilig komp du fått til her <Kjetil> Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Takk for kommentarer. NY er utrolig spennende å rusle med kamera. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Stilig motiv og bra fotografert! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 DAGENS BILDE: Et stilig og nøye komponert bilde fra New York. Landet og byen der alt er stort, og dette kommer nydelig frem i bildet, som helt riktig valgt er i svarthvitt. Her klaffer det meste, men skal jeg komme med det obligatoriske pirket må det være at jeg ønsker meg Empire State Building bitteligg lenger til venstre i bildet, slik at det blir litt (mer) mellomrom mellom spiret og gatelampen ved siden av. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 DAGENS BILDE:Et stilig og nøye komponert bilde fra New York. Landet og byen der alt er stort, og dette kommer nydelig frem i bildet, som helt riktig valgt er i svarthvitt. Her klaffer det meste, men skal jeg komme med det obligatoriske pirket må det være at jeg ønsker meg Empire State Building bitteligg lenger til venstre i bildet, slik at det blir litt (mer) mellomrom mellom spiret og gatelampen ved siden av. Takk for en fin kommentar på bilde, liker at du kommer med konstruktiv kritikk. Er helt enig i det du beskriver ang. spiret og gatelampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg