aklla Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Det har kommet en flengen i den oppblåsbare sklia til min niese. Dette er sånn litt bedre sklie der det er vevd inn tråder i plasten, noen som vet hvordan man kan fikse dette? Flengen er sånn ~25 cm og er under, så reparasjoner burde tåle litt. Den er for stor til vanlige lappesett. Har tenkt til å kanskje ta godt med gaffatape med reparasjonstape for presenning over der igjen for ekstra styrke, men mistenker at dette kan bli litt lite... Lenke til kommentar
Flying Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hva med lapp og lim av den typen som brukes til gummibåt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Ser ut til at det blir ny sklie på niesen min, var ureparerbart... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hvilken type plast er det? Kan du ikke bare ta ut luften, klemme det i sammen, så smelte det inn i hverandre? så evt beskytte det med noe gaffateip etc. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Hvilken type plast er det? Kan du ikke bare ta ut luften, klemme det i sammen, så smelte det inn i hverandre? så evt beskytte det med noe gaffateip etc. Plasten er morken, ca 15x15 cm er borte og fant flere rifter etter en rask sjekk rundt der hullet til vifta er, noe som tyder på at det er mange av de ellers også. Er beskyttelse utenpå plasten, så det er umulig å finne de uten å skjære av beskyttelsen. Hullet jeg viste om kan fikses, men sikkert 50 andre hull i den Må bare finne ett sted som selger sklier av litt størrelse... Endret 30. april 2013 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå