r0zie Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Loadout, closed beta testing pågår nå, finn key her: (begrenset antall) http://www.alienware...a-key-giveaway/ hvis det er tomt går det an å søke på hjemmesiden til loadout Endret 30. april 2013 av r0zie Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Loadout lastes ned as we speak. Var over 6000 keys igjen der Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Loadout lastes ned as we speak. Var over 6000 keys igjen der Var over 7000 i går så det går unna.. hva syns du om spillet? Lenke til kommentar
MDD Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Mine forslag må bli Nethack, Spelunky, OpenTTD. Det er nå de jeg kommer på i farta. EDIT: Og Cave Story, så klart! Endret 30. april 2013 av MDD Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Var over 7000 i går så det går unna.. hva syns du om spillet? Syns faktisk d var ganske artig Kun spilt d et par timer, men d ga mersmak. Ska lett testes mer etter jobb i kveld. Minner litt om Team Fortress, selv om jeg ikke har mye erfaring fra d spillet. Hva syns du? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Syns faktisk d var ganske artig Kun spilt d et par timer, men d ga mersmak. Ska lett testes mer etter jobb i kveld. Minner litt om Team Fortress, selv om jeg ikke har mye erfaring fra d spillet. Hva syns du? Har spillt det ca 20 timer nå, minner litt om TF2 ja, mest pga grafikken sikkret.. Virker som en god del av spillerene kommer der fra og. Spillte veldig mye team fortress classic i 'gamledager' men likte ikke tf2 noe særlig, men syns dette var gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå