xtyfoonx Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Jeg harbestilt et 7970 skjermkort . De har en kampanje på gående som er slik at man får med spill hvis man kjøper det. mitt spørsmål er er det her man registrerer spillenee? har noen erfaring med dette fra før? http://www.amd4u.com...aded/index.html Endret 28. april 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Det er korrekt side ja. Registrer deg der og følg veiledningene videre, hvor du til slutt får tilsendt e-post med dine koder. Kodene må aktiveres i sine respektive programmer (Origin, Steam etc.). Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 Det er korrekt side ja. Registrer deg der og følg veiledningene videre, hvor du til slutt får tilsendt e-post med dine koder. Kodene må aktiveres i sine respektive programmer (Origin, Steam etc.). Å nice. Håpte på at jeg fikk steam koder takk for hjelpen. Lenke til kommentar
bluecass Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Hvilke spill er det en får på kjøpet her? Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Hvilke spill er det en får på kjøpet her? Bioshock infinite, crysis 3 og far cry 3 blood dragon Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg fikk bare de to førstnevnte. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg fikk bare de to førstnevnte. jeg fikk alle jeg. Fikk lastet ned alle og testet dem. Må si jeg er imponert når jeg kjører bioshock på ultira uten et eneste spor av lagg Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Får man med disse spillene uansett hvor man bestiller skjermkortet fra? Tenker å kjøpe HD7970 3GB OC fra netonnet.no.. noen som vet om man får spillene med? Lenke til kommentar
warioman Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Får man med disse spillene uansett hvor man bestiller skjermkortet fra? Tenker å kjøpe HD7970 3GB OC fra netonnet.no.. noen som vet om man får spillene med? Det står som regel i navnet til kortet. f.eks: Sapphire Radeon HD 7970 Ghz with Far cry 3, Crysis osv. Hvis ikke må du bare se under utvidet info. Finner du ingenting er det ingen spill med kortet Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg fikk bare de to førstnevnte. Se i mailen din, AMD har sendt ut Far Cry 3 Blood Dragon til alle som har kjøpt AMD under Never Settle kampanjen Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Se i mailen din, AMD har sendt ut Far Cry 3 Blood Dragon til alle som har kjøpt AMD under Never Settle kampanjen Jeg fikk visst Never Settle Reloaded... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg fikk bare de to førstnevnte. Alle fikk bare de to første. Men i senere tid, fikk vi alle en mail fra AMD, hvor vi fikk en kode til det spillet Jeg fikk visst Never Settle Reloaded... Dette gjelder never settle reloaded, og never settle Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Alle fikk bare de to første. Men i senere tid, fikk vi alle en mail fra AMD, hvor vi fikk en kode til det spillet Dette gjelder never settle reloaded, og never settle Say whaaat?!Må jeg sende mail om å få den koden eller må jeg bare vente? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Say whaaat?! Må jeg sende mail om å få den koden eller må jeg bare vente? Nei, du må ikke sende mail, men du får en mail fra amd. Jeg fikk den for et par dager siden Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Nei, du må ikke sende mail, men du får en mail fra amd. Jeg fikk den for et par dager siden Ok, da får jeg bare vente! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Ok, da får jeg bare vente! Du har ikke fått den enda? Sjekk søppelposten din, og søk etter amd i eposten din. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Du har ikke fått den enda? Sjekk søppelposten din, og søk etter amd i eposten din. Ikke fått den enda nei. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Får man med disse spillene uansett hvor man bestiller skjermkortet fra? Tenker å kjøpe HD7970 3GB OC fra netonnet.no.. noen som vet om man får spillene med? er gankse spikker på at man får dem med. siden de er med i amd kampanje og kortetr er jo det samme som mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå