Christian86 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hei, sliter med en buggy brebåndsrouter. Den har en tendens å nekte maskiner å logge på nett. I går slet jeg med at den ikke lot min bærbare gå på internet via W-lan..hva anbefales å gjøre? Off topic: Har noen noe anbfefalelse på andre w-lan routere? Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 har samma problem.... kan ikke noen heller prøve å fikse den buggy ruteren? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 tror jeg heller ringer butikken og ber om omlevering til en annen da Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Lagt inn nyeste firmware? Vet de hadde veldig store problemer i begynnelsen, kan hende dere har fått en "gammel" boks. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 eneste oppdatering gjør at alle andre enheter enn Dlinks er ubrukelig mot w.lan så det er nyttesløst. Min er allerde byttet en gang tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå