LurerPåEnDel Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Jeg skal ha en fremføring om den britiske kongefamilien. Fremføringen skal ikke vare lengre enn 2 minutter. Det jeg trenger hjelp er hva jeg burde skrive om... det er så utrolig mye å skrive om, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte eller hva jeg i det hele tatt skal skrive om. Hva burde jeg skrive om? Hva burde jeg starte med? Hva er viktig å fortelle? :S Endret 28. april 2013 av LurerPåEnDel Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Dronning Victoria hadde en lang regjeringstid, og var opphavet til begrepet "viktorianske" skikker. Dronning Elizabeth er også en dronning som har en lang regjeringstid, om ganske få år vil hun være den som har regjert aller lengst, dersom hun holder det gående litt til. Det engelske kongehuset har vært utsatt for skandaler, for eksempel med Wallis Simpson. Som var en skilt amerikansk kvinne som forsøkte å gifte seg inn der, men gjorde i stedet at kongen abdiserte. I nyere tid har dronning Elizabeth vært bekymret for de mange skilsmissene og skandalene blant barna hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå