OF5 Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Hehe, det baller fort på seg når man bare skal ha litt bedre og litt bedre Skal jammen ikke være lett! Spillene følger ikke med dette kortet, men hvis du velger dette kortet som jeg linker til så følger det med 2 spill. Du må fylle ut et skjema for å få disse med. Eller du bestiller fra dustin eller komplett. http://www.netonnet....gb/180194.7064/ Hvorfor følger det spill med det kortet men ikke det andre? Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Skal jammen ikke være lett! Hvorfor følger det spill med det kortet men ikke det andre? Vet ikke. Det beste er å kjøpe gigabytekortet på dustin slik at du får med spillene. Leste litt om xfxkortet, ser det har vært en del feil med den gpu'en + mere støy fra viftene Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Hei igjen! Beklager for at jeg bumper tråden, men jeg bestemte meg for å avvente kjøp til de nye prosessorene og skjermkortene kom. Nå er de her, og jeg lurer da på om dette er et bra oppsett? Og hvorfor er Lightning-kortet så billig på netonnet ift. dustin? Den totale prisen er på cirka 10 300 ,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå